No Fun At All ansluter sig till årets Punk In Drublic Fest i Malmö

No Fun At All ansluter sig till årets Punk In Drublic Fest i Malmö

För att fira in våren kan vi gladeligen meddela att lineupen till årets Punk In Drublic Fest i Malmö utökas med ytterligare ett tillskott i form av svenska No Fun At All, som kommer spela sitt klassiska album "Out Of Bounds" i sin helhet!

No Fun At All
bildades 1991 och skapade snabbt sitt eget brand av snabba, melodisk hardcore/punk med sin debut-EP "Vision" (1993) och det efterföljande albumet "No Straight Angles" (1994). De etablerade sitt eget sound och vid sidan av landsmännen Millencolin och Satanic Surfers blev de en av de största svenska akterna inom 90-talets skatepunkscen. När de besöker Mölleplatsen kommer de spela klassikern "Out Of Bounds" (1995) i sin helhet tillsammans några andra godbitar från katalogen!

Skapat av NOFX:s frontman Fat Mikes sinne och lever ger sig musik- och ölfestivalkonceptet Punk In Drublic ut i Europa i sommar. Den 11 juni gör de årets enda Sverige-upplaga på Mölleplatsen i Malmö.

Tidigare bekräftade namn är ikoniska NOFX, världens kanske bästa coverband Me First and the Gimme Gimmes, det kaliforniska hardcore-bandet Ignite, Malmös egna skejtpunkare Satanic Surfers, det italienska ska-bandet Talco, samt de amerikanska och albumaktuella Fat Wreck Chords-banden The Bombpops och Days N’ Daze.

Biljetter finns ute till försäljning nu via Kulturbolaget.se.