Sommarens törstsläckare är här

Nu lanserar Kiviks Musteri Säsongens smak - Jordgubb och Melon, en läskande törstsläckare under varma sommardagar. Säsongens smak finns i butik från maj till oktober.

Säsongens smak är ett återkommande tema för Kiviks Musteri. Den här sommaren är inget undantag. Med smak av söta jordgubbar och läskande vattenmelon passar drycken både som törstsläckare och måltidsdryck.

- Våra konsumenter uppskattar säsongsvariationer och överraskningar i smakutbudet, säger Susanna Karlsson, produktchef på Kiviks Musteri.

Drycken lanseras vecka 19 Cirkapris i butik: 12 kr

Kiviks Musteris fruktdryck finns även i smakerna: Päron, Smultron, Citrus, Svarta vinbär, Hallon, Björnbär och Apelsin.

För mer information kontakta:
Susanna Karlsson
Produktchef
Kiviks Musteri AB
E-mail: susanna.karlsson@kiviksmusteri.se

För bilder: http://www.kiviks.se/press

Kiviks Musteri AB drivs av fjärde generationen Åkesson. Musteriet ligger kvar på sin ursprungliga plats, mitt bland äppelodlingarna på Österlen. I koncernen ingår bland annat varumärkena Kiviks Musteri, Åkesson och Åkesson Kronovalls Vinslott samt affärsområdet Kronovalls Vinslott.