News -

Vårt showroom har äntligen öppnat

Äntligen har vi öppnat vårt nya showroom på Marketplace STHLM! Vi är stolta, glada och förväntansfulla.

Vi jobbar mot att bidra till att fler verksamheter startas och växer. Vi erbjuder kvinnliga entreprenörer (med särskilt fokus på nyanlända och / eller utrikes födda kvinnor), möjligheten att snabbt och enkelt hitta kontors- eller butiksutrymme för att boosta företagsstarten och samtidigt ge access till ett stort nätverk, värdefulla kunskaper och inspiration samt verktyg.

Vi erbjuder utvalda utställare att ställa ut sina produkter och tjänster för försäljning i vår exklusiva co-working space och showroom mitt i Högdalen Centrum. I dagsläget erbjuder vi plats för fyra utställare som sköter Marketplace Julmarknad.

Kika in på våra fantastiska utställare

Sumeya Ata (Sambatainterior), Johanna Alazar (Finjal) och Sofie Selling (Sofie Selling Photography, STYLE BY FATI)

Finjalcoffee

”We are an East African family co-op that sources and roasts coffee out of Stockholm but deliver worldwide. We fuse modernity with tradition to offer you freshly roasted specialty coffee. We offer a range of coffee and spices to make sure that you get to enjoy our 1200 year old coffee tradition right in your kitchen.” - Johanna Alazar / Finjal

Läs mer: http://finjal.se/

STYLE BY FATI

”Hos STYLE BY FATI hittar du Dashiki & Afrikanska rötter och kultur.” - Sofie Selling / STYLE BY FATI

Läs mer: https://stylebyfati.se/

Sambatainterior

”Hos oss hittar du unika handgjorda inredningsprodukter från den afrikanska kontinenten som har en lång tradition av kvinnliga hantverkare. Produkterna ger både design och funktion till ditt hem eller blir unik gåva till någon du tycker om.” - Sumeya Ata / Sambatainterior

Läs mer: http://www.sambata.se/

Photography By Sofie Selling

Sofie Selling är en erfaren fotograf som erbjuder jul och familjefotografering. Erbjudandet gäller 20 min fotografering och inkluderar alla orginalbilder samt 1 redigerad bild för 499 kr.

Läs mer: https://sofieselling.myportfolio.com/

Är du en kvinnlig entreprenör som letar efter en plats där du kan utveckla och sälja dina produkter? Bli en del av Marketplace STHLM!

Vi vill erbjuda fler platser till andra utställare. Följ länken nedan, svara gärna på frågor i enkäten och vi kontaktar dig så snart som möjligt.

Skicka din intresseanmälan

• samhällsfrågor