Inveztly lanserar 2.17 - Utökar paletten med aktier.

Inveztly lanserar 2.17 - Utökar paletten med aktier.

Inveztly kan återigen tillkännage en ny uppdateringen av sin mjukvara, Analytix. Denna uppdatering breddar inte bara användarnas möjligheter till finansiell analys utan säkerställer även en sömlös användarupplevelse framöver.

Det är med stor glädje att Inveztly kan meddela att aktier nu finns tillgängliga hos deras verktyg för kapitalrådgivning och förvaltning. Eftersom att aktier är en stapelvara i många portföljer, är det fantastiskt stimulerande att möta den enorma efterfrågan av dessa.

Inveztly kommer successivt att fylla på databasen med aktier, med initialt fokus på OMX30 - därefter finns möjligheten att inkludera fler aktier på förfrågan.

Ytterligare en viktig del av arbetet med version 2.17 är implementeringen av en intern bugg-robot. I takt med att antalet användare och instrument växer, har Inveztly i förebyggande syfte byggt en intern bugg-robot som ständigt trycktestar mjukvaran för att säkerställa en sömlös användarupplevelse, fri från buggar och andra fel.

Göran Farkas, VD kommenterar: “Genom kontinuerliga trycktester övervakar vår bugg-robot vår mjukvara dygnet runt för att säkerställa att den är fri från potentiella störningar. Vi värderar våra kunders förtroendekapital högt och genom detta säkerställer vi att de kan arbeta effektivt och utan oro för oväntade avbrott.”

Önskar du utökad inblick i vilka nyttor Inveztly kan bidra till din organisation, skall du inte tveka att höra av dig. Uppgifter till kontaktperson finner du längst ner i meddelandet.

Allt gott,
Team Inveztly.