Författaren Jakob Rutqvist, Inregos hållbarhetschef Erik Pettersson och programledaren Ulf Lindholm i premiäravsnittet av podden Cirkulära Affärer.

Cirkulära Podden – ny podd om framtidens ekonomi

Inrego lanserar nu Cirkulära Podden med syfte att ge inspiration och konkreta idéer till en mer hållbar utveckling i näringslivet. Det första avsnittet gästas av Jakob Rutqvist, författare till den internationella bestsellern Waste to Wealth, för ett samtal om hur man bygger en cirkulär affärsmodell.

Podden vänder sig till beslutsfattare med ansvar eller intresse för hållbarhetsfrågor och andra som är intresserade av cirkulära och hållbara affärsmodeller.

Programledare är journalisten Ulf Lindholm och varje program kretsar kring en aktuell gäst och ett tema.

Läs mer på vår hemsida och lyssna direkt! Podden finns även på iTunes och i din podd-app i mobilen. Leta rätt på Cirkulära Podden och börja prenumerera så att du inte missar kommande avsnitt!