Push Forward AB blir en del av Infunnel

Infunnel AB tar över webbyrån Push Forward AB. Detta innebär att Infunnel från och med 1 januari 2016 övertar Push Forwards kompetens inom webbutveckling, konvertering och teknisk projektledning, bolagets två anställda samt utvalda kunder.

Ett tekniskt djup och kompetens inom webbutveckling får idag en allt större roll inom digital marknadsföring och är ett område det ställs allt större krav på spetskompetens. För Infunnels kunder innebär sammanslagningen att företaget nu breddar sitt kunnande inom utveckling, integration och app-utveckling med två erfarna medarbetare som har en gedigen bakgrund inom området. Tillsammans blir vi ett starkt team som drivs av att skapa och visa resultat i digitala kanaler.

“Det är fantastiskt roligt att vi lyckats hitta en vass teknisk partner som är lika resultatdrivna som oss, en ”win-win” lösning för båda parter. Med Push Forwards kompetens och gedigna erfarenhet inom webbutveckling och webbanalys stärker vi vårt erbjudande inom Lead Management och Marketing Automation, säger Martin Stenke, VD på Infunnel.

“Vårt mål har alltid varit att leverera förstklassiga webblösningar som driver våra kunders försäljning. Nu får vi ännu större möjligheter att nå dit. Infunnel har rätt tänk och tillsammans kommer vi att leverera de bästa lösningarna i branschen, både ur ett tekniskt och affärsmässigt perspektiv”, säger Jonas Karlsson, grundare till Push Forward. Jonas tillträder sin nya roll som Technical Success Manager på Infunnel den 1 mars 2016.

• PR, kommunikation

• digital marketing
  • digital strategy
  • eloqua
  • marketing automation
  • marknadsföring
  • onboarding
  • oracle marketing cloud

Vi är digitala marknadsarkitekter. Vi hjälper dig som marknadsförare att skapa och visa mätbara resultat. Det gör vi genom att förenkla kundens resa från första intresse till genomförd affär.

Martin Stenke

Presskontakt Partner Digital Strategy +46 708 949001