Hallandstrafiken TV - tävla om ett Sommarkort

Nytt avsnitt av Hallandstrafiken TV. Denna gången sänder vi från Halmstad. I detta avsnitt hör vi Yasmine Möllerström Henstam, Kommunikations- och Marknadschef på Hallandstrafiken, berätta om konserttågen som sätts in extra i samband med Håkan Hellström konserterna den 4 och 5 juni, Iron Maiden konserten den 17 juni och Bruce Springsteen konserterna den 25 och 27 juni, samt 23 juli. För att underlätta för våra resenärer som ska gå på någon av dessa konserter har vi även tagit fram en tur och retur eventbiljett som man enkelt köper i vår mobilapp.

Men framförallt handlar avsnittet om Sommarkortet, som i år är prissänkt till 650 kronor och specialdesignat för sommaren. Yasmine ger några tips om sina favoritresemål i Halland och vi får höra några resenärers tankar om Sommarkortet. Är man dessutom extra snabb med att köpa sitt Sommarkort när det släpps den 1 juni kommer man i år få en gåva från Hallandstrafiken. Vi anordnar även en tävling där man kan vinna ett Sommarkort. Instruktioner för hur man är med och tävlar finns i filmen.