Nypremiär för Brynäs Salongen på Godisfabriken!

Nypremiär för Brynäs Salongen på Godisfabriken!

Måndag 6 november är det äntligen dags för nypremiär för Brynäs Salongen på Godisfabriken.

Salongen flyttar sin verksamhet från sina tidigare lokaler på Brynäs till nyrustade lokaler i det bevarade Läkerolhuset på Godisfabriken.

– Det känns oerhört kul att äntligen få flytta in i till Godisfabriken. Det är något vi har sett fram emot länge nu och vi är så taggade på att få välkomna gamla och nya kunder till vår nya salong, säger Evelina Larsson, ägare av Brynäs Salongen.

På Godisfabriken skapar vi en levande mötesplats för långt fler än de boende. Förutom bostäder, bevarade industribyggnader och ett modernt mobilitetshus kommer även en bred variation av verksamheter att finnas i den nya stadsdelen. De redan öppnade verksamheterna är Ica Nära Ahlgrens Torg, Ahlgrens Hotell B&B, Diléns Gourmandis och nu öppnar även Brynäs Salongen. På Godisfabriken finns dessutom kontorsytor och möjligheter för både lek och träning, en naturlig mötesplats för alla gävlebor.

Presskontakt Kommunikationschef