Gratis cityXplorer™ för fotgängare från Garmin®

Gratis cityXplorer™ för fotgängare från Garmin®

Gratis cityXplorer för fotgängare från Garmin®

Ibland är det smidigare och mer praktiskt att gå än att ta bilen. Att undvika trafiken genom att gena över en parkeringsplats, snika in på en gågata eller genom att promenera mot en enkelriktad väg kan gå fortare än att köra bil. Och det är dessutom trevligt med en promenad! Men när man besöker en ny stad som man inte känner till är det enklare sagt än gjort att lämna bilen kvar på parkeringsplatsen.

Därför erbjuder Garmin just nu en gratis cityXplorer™ för navigering som fotgängare, komplett med kollektivtrafiksinformation* för kunder som köper en kompatibel Garmin-enhet från 23 maj till 31 augusti 2011.

cityXplorer finns i flera stora städer i hela världen. Den gör att du kan resa med lika bra lokalkännedom som de som bor där genom att hjälpa dig navigera runt i staden, till fots eller med kollektivtrafik. cityXplorer tar dig till platser via ställen som du aldrig skulle få se om du reser med bil. Det talar också om var du kan hoppa på tåg, buss och tunnelbana*, och visar dig tidtabellen så att du slipper stå och vänta i onödan (finns i vissa städer).

Om du är osäker på om det går snabbast att gå eller ta bilen kan cityXplorer tala om det för dig. – med en beräknad ankomsttid med hänsyn till de olika alternativen som finns kan cityXplorer hjälpa dig att välja det mest lämpliga transportmedlet.

cityXplorer är kompatibel med: nüvi® 1100, 1200, 1300, 1400, 1600, 2200, 2300, 2400, 3700-serien, zümo® 220, 660

Villkor

• Kunder som köper en cityXplorer-kompatibel nüvi eller zümo har rätt till en gratis nedladdning av cityXplorer efter att han registrerat enheten
    • Kunden får välja en stad från listan med tillgängliga cityXplorer-städer. (Endast städer med Navteq-data, gäller inte städer med Sensisdata i Australien)
    • Så länge kunden registrerar sig mellan 23 maj och 31 augusti 2011 kommer han kunna ladda ner en valfri cityXplorer.

Erbjudandet gäller till och med 31 augusti. Kunder som registrerar sig efter 31 augusti har inte rätt till en fri nedladdning av cityXplorer.

* Finns i vissa städer.