Flisby lanserar nytt digitalt verktyg för enklare produktval

Flisby lanserar nytt digitalt verktyg för enklare produktval

Flisby introducerar Produktguiden på flisby.se, ett nytt digitalt verktyg som hjälper kunder att hitta rätt produkter för sina hem- och trädgårdsprojekt. Med fokus på användarvänlighet erbjuder guiden tips, råd och produktval för en mängd olika projekt, både inomhus och utomhus.

Produktguiden ger tips och råd för allt från entréer, trappor, murar och trädgårdsgångar till uteplatser, stenrabatter, poolområden, växthus och garageuppfarter. Denna satsning är ännu ett steg framåt i Flisbys digitala utveckling och syftar till att förenkla köpprocessen för kunder.

Så här används Produktguiden:

1. Välj om projektet är för inomhus- eller utomhusbruk.

2. Ange vilken typ av projekt som planeras, som entré, garageuppfart, mur, uteplats, med mera.

3. Utforska olika varianter av produkter till det valda projektet.

4. Välj specifik produkt och lägg enkelt till i varukorgen.

"Vi fortsätter vår digitala satsning och erbjuder ett verktyg som gör det enkelt för våra kunder att välja rätt produkt och få inspiration till sina projekt," säger Viktoria Lindh, VD på Flisby.

Upptäck Flisbys nya digitala verktyg på www.flisby.se/produktguiden.