Pressinbjudan: Förhandsvisning av nya idrottshallen i Hjärnarp

Snart står en helt ny idrottshall i Hjärnarp färdig och nu kan vi äntligen visa upp den för första gången.

Den 5 september kl 14:00 bjuder vi in press och media till en förhandsvisning av den nya hallen. Det är en fullstor idrottshall med en avdelande vägg. Det kommer att finnas omklädningsrum, kontor, kök, två lektionssalar/samlingssalar samt kiosk med serveringsyta. Det kommer även finnas läktare med åskådarplatser.

Under förhandsvisningen kommer Robin Holmberg (M), kommunstyrelsens ordförande, och Lars Karlsson, projektledare från Ängelholmshem att medverka.

När? Den 5 september kl 14:00

Var? Gånarpsvägen 650, Hjärnarp

För mer information, kontakta:

Robin Holmberg (M)
Kommunstyrelsens ordförande