Ny bok: "Klart Ledarskap" av Gervase R. Bushe

Ny bok: "Klart Ledarskap" av Gervase R. Bushe

Vad hände med det fina samarbetet du hade med din chef eller dina kollegor? Varför förvandlades det i stället till misstro och misstänksamhet?

Klart Ledarskap ökar din effektivitet som ledare genom att ge dig verktyg att ta itu med missförstånd och ryktesspridning. Du lär dig bygga verklig motivation och engagemang bland medarbetarna, utveckla samarbetet i grupper och öppet diskutera både misstag och succéer i syfte att lära av varandra. I den reviderade upplagan tar Gervase R. Bushe sina idéer och forskningsrön ytterligare ett steg framåt. Han utvecklar tankarna kring de färdigheter som behövs för att utveckla hållbara samarbeten och partnerskap.

Gervase R. Bushe är professor vid Segal Graduate School of Business, Simon Fraser University i Vancouver, Kanada. Han har också arbetat som konsult inom organisationsförändring och organisationsutveckling i mer än 30 år.

För frågor eller recensionsex, maila till info@ekerlids.com