"Glam like an insider" med BUXOM Celebritet Makeup Artist Ash K Holm.

Buxom lanserar nu tillsammans med Ash K Holm, The Ash K Holm Eyeshadow Palette. Det är hennes första produktsamarbete där Ash i samarbete med BUXOM har tagit fram sina drömmars ögonskuggpalett. Denna limited-edition palett innehåller 12 högpigmenterade ögonskuggor med en matt, satin och skimmer finish. Färgerna är inspirerade av neutrala toner och ädelstenar, kan appliceras både våta och torra.

“Varma, neutrala toner får alltid mina kunder att känna sig som den bästa versionen av sig själva" berättar Ash K Holm en känd makeupartist som bland annat jobbar med kändisar som Ariana Grande, Kim Kardashian, Megan Fox, och Shay Mitchell. “Ädelstensnyanserna tillför den rätta mängden färg och glamour.”

Varje nyans är handplockad av Ash och innehåller så klart BUXOMs signatur "powder-to-silk" formulering.

Skuggorna kan blandas för att skapa en flerdimensionell look. Passar alla hudtoner och fungerar perfekt både till dag och kvälls looken. Blanda de ljusare, matta nyanserna över de skimrande för att skapa ett djup och lekfullhet. Applicera de skimriga skuggorna mitt på ögonlocket för att få en «pop» av färger. Skuggorna kan också användas som eyeliner, highlighter och till contouring. Paletten innehåller också en spegel som alla BUXOM babes älskar att ha med sig on the GO.

Nyanser i The Ash K Holm Eyeshadow Palette: LIVING (golden peach shimmer), ICONIC (peach beige satin), UNFILTERED (honey nude matte), 1989 (coral matte), MAJOR (cool lilac shimmer), SCORPIO (navy teal sparkle), STACKS (light copper metallic), TEDDY (golden tan matte), RICH RICH (golden brown matte), DYNASTY (golden taupe sparkle), ROYALTY (orchid purple matte), SMOKIN’ (jet black matte).

Rek pris 495 kr
Säljs exklusivt på Kicks