​Little Children gör duett med sångerskan i Dolce

Efter flera framgångsrika samarbeten, EP-släpp och låtar i några av USA:s största TV-serier är Little Children nu aktuell med sin första fullängdare på sex år. Den 21 oktober släpps albumet f.f som gästas av bl.a. Naomi Pilgrim, Skator och Nina K. Men redan nu släpps en av låtarna från skivan, en duett med Anna Levander som utgör ena halvan av Umeå-bandet Dolce, som hypats av bl.a. NME, Nosiey och Pigeons & Planes. Redan igår kväll kunde man höra låten i Musikguiden i P3, och strax därefter fanns den tillgänglig även på Spotify. Från och med idag hittar man den på alla digitala plattformar.

Streama Chasing The Sun här: http://open.spotify.com/album/5mhqqcdP6iTrS1eKxvYLkH

Följ Little Children här:

SoundCloud

• Evenemang

Cosmos Music är ett Skandinaviskt skivbolag med fokus på digital utgivning och lansering av musik på en global marknad. Med vårt internationella nätverk av distributionspartners, PR-byråer, publicister, radiopluggare och marknadsförare har vi möjlighet att lansera musik över hela världen. För artister med ambitioner utanför sin egen hemmamarknad kan vi skräddarsy internationella kampanjer – oavsett territorium eller format.