Nu har vi supportguider för Windows 8 och Office 2013

Nu har vi tagit fram support i form av guider för Windows 8 som är färdigt att använda för de företag och organisationer som väljer att direkt rulla ut nya operativsystemet från Microsoft. Samtidigt som vi ser att många företag har fullt upp med att implementera Windows 7 och Office 2010 behöver vi möta våra kunder som är så kallade "early adopters" och ligger i en extremt tidig fas. Även för Microsoft Office 2013 finns guider färdiga. Fokus både i Windows 8 och Office 2013-materialet ligger på nyheterna i programmen. Innehållet kommer som vanligt att fortsätta vidareutvecklas löpande.

"Windows 8 är det största steget Microsoft har tagit på mer än 20 år. Då menar jag förstås steget de tog på tidigt nittiotal genom att fasa ut DOS till förmån för det mer grafiska gränssnittet i operativsystemet Windows" säger Per Strand, Vice VD på ComAround.

Windows Phone som är Microsoft´s operativsystem för smartatelefoner och som lanserades i en ny uppdaterad version den 4 november har vi också ett 40-tal färdiga guider för.

• self service
  • våra guider