ComAround medverkade på Erfa-möte i Danmark

ComAround var med och presenterade sitt koncept kring webbaserad självbetjäning för alla deltagare på konferensen med anledning av det samarbete ComAround, Nilex och InfraSoft har i Danmark. För alla användare av NilexPlus® finns färdig funktionalitet för att snabbt koppla ihop systemet med ComAround Enterprise™, vilket bland annat ger supportavdelningen nya möjligheter att snabbt hitta svar på användarnas frågor och sedan enkelt skicka dem vidare till slutanvändarna ute i verksamheten. Under våren har ytterligare integration mellan NilexPlus® och ComAround Enterprise™ utvecklats vilket var en av de nyheter som presenterades. Från ComAround medverkade Per Strand, Lena Björnås och David Aadne. Under eftermiddagen hölls två workshop där Lena Björnås från ComAround visade ComArounds webbaserade supporttjänst djupare för ett tjugotal personer. Under april valde det danska företaget Viking Life Saving Equipments att teckna ett 3-årigt supportavtal med ComAround för att stödja sin supportavdelning och verksamhet med 3500 anställda runt om i världen. Redan innan sommaren kommer Viking att använda ComArounds lösning för att supporta i samband med att de migrerar till Microsoft Office 2010 och Windows 7. ComAround vill passa på att tacka alla som var på plats för en givande dag.

• nilex
  • infrasoft