Samtalssoffan 2.0 kommer till Almedalen

Samtalssoffan 2.0 kommer till Almedalen

Samtidigt vill vi bygga vidare på det som gjorde samtalssoffan så uppskattad förra året.
Så även i år innebär vår soffa en bekväm plats för 2-3 personer att sitta och samtala på.
Idealiskt för möten, intervjuer, podcast-sändningar och annat spännande.

Vår soffa kommer även i år ha hjul och kan därför komma till samtalet – istället för att samtalet alltid ska komma till soffan. Den är också utrustad med ett GPS-chip som gör att soffan alltid kan lokaliseras och skulle det regna har vi tagit fram ett flexibelt tak. Den har också knappar installerade i armstöden (som man kan trycka på om man vill påminna sin samtalspartner om att man ska hålla sig till ämnet och/eller att man ska upprätthålla en konstruktiv samtalston). Soffan är också gärna med i diskussionerna och kommer kommunicera genom konton på bland annat Twitter, Facebook och Instagram.

Nytt för i år:
• En uppdaterad bokningsfunktion där du kan bestämma diskussionsämne.
• Möjligheten att önska en samtalspartner om ni vill diskutera ett ämne men inte har någon motpart att diskutera detta med. Vi försöker därefter hitta lämplig partner att samtala med.
• Möjligheten att spela in ett podcastavsnitt i soffan – helt kostnadsfritt!

Om ni skulle vilja göra något i vår samtalssoffa skulle vi tycka det vore superkul!

Boka din tid här:http://stoppamachokulturen.nu/almedalen/