Din röst behövs – bli ombud på stämman

Din röst behövs – bli ombud på stämman

Nu söker vi ombud till Byggchefernas stämma i höst. Mejla till byggcheferna@ledarna.se om du vill föra talan för alla medlemmar i ditt område.

Som ombud är du med på Byggchefernas stämma den 23–24 september. Din roll är att representera alla medlemmar från din lokala avdelning av Byggcheferna.

Att vara ombud innebär att du röstar, diskuterar och påverkar vilka beslut som fattas på stämman. Beslut som sedan ligger till grund för Byggchefernas kommande fyra år. Vi räknar med att ha 2–3 kortare digitala möten och en fysisk stämma under två dagar i höst. Vi ersätter dig med eventuell reseersättning, traktamente och förlorad arbetsförtjänst.

Just nu söker vi ombud till följande avdelningar: Mellan, Gävle/Dala/Sundsvall och Småland/Halland. Vi söker dig som vet hur en chefs vardag i samhällsbyggnad ser ut och vill påverka vår bransch till det bättre. Vårt mål är att ombuden ska spegla föreningens hela bredd och mångfald av chefer.

Mandatperioden är på fyra år. Vi hoppas att du vill vara med! Anmäl intresse till byggcheferna@ledarna.se.