Sponsor by Crowd on Streets: Djurönäset

En stor del av det värde vi skapar med kampanjen by Crowd on Streets kommer från våra partners och sponsorer, nio företag i olika branscher. I dagarna kommer vi här publicera mer information om dessa och berätta hur de bidrar till kampanjen. Först ut är Djurönäset, lokaliserat på Djurö i Värmdö kommun,  som är känt för vacker skärgårdsmiljö, historiska omgivningar och närheten till rikt båtliv.

Djurönäset är något så ovanligt som ett 4-stjärnigt superior hotell mitt i Stockholms skärgård med alla möjligheter till en skön vistelse för hela familjen. Nyrenoverade hotellrum, lyxig svit med strålande havsutsikt, gästhamn, tennisbana, fotbollsplan, boulebana, sandstrand och badklippor, stor inomhuspool med bastu och gym, vedeldad bastu och egen badbrygga, motionsspår och naturstigar, skärgårdskrogen Sjöboden med artistunderhållning i kvällssol (sommartid), nyrenoverad restaurang och loungebar, cyklar, roddbåtar och SPA-avdelning. Allt detta med utsikt över Kanholmsfjärdens blå vågor och vita gäss, bara 45 minuter med bil och buss från Stockholm.

Bland alla deltagare i by Crowd on Streets lottar Djurönäset varje månad ut en skärgårdsweekend för 2 personer.

Detta innebär möjligheten att njuta av en god trerätters meny med speciellt utvalda kombinationer. Köksmästaren skapar en meny med årstidens lokalproducerade råvaror och denna avnjuts tillsammans med ett vinpaket som ger extra goda smaksensationer.

Vid ankomst erbjuds eftermiddagskaffe med hembakta godsaker. Sedan kan man fritt välja mellan en att gå i valfritt tempo längs naturstigen, ta ett dopp poolen,  eller kanske boka en stund i badtunnan. Det finns också möjlighet att bli ompysslad på SPA-avdelningen. Under kvällen kan man sedan sitta en stund i loungebaren innan middagen i restaurangen med utsikt över skärgårdsnatur och hav. På morgonen finns sedan en frukostbuffé med hembakat bröd, ekologiska produkter, egen yoghurtblandning och müsli.

by Crowd är mycket glada för samarbetet med Djurönäset och ser med spänning fram emot att höra vad respektive vinnare från deltagarna tycker om sin vistelse.

Är du, med ditt företag, att gå med som sponsor i by Crowd on Streets? Kontakta oss!