Bright Mind Agency blir TikTok Agency Partner i Norden

TikTok expanderar sina kontor med massiv framfart och som en av få byråer har nu Bright Mind Agency AB blivit TikTok Agency Partner i Norden.

-”Vi ser stor potential i TikTok som plattform för våra kunder, vi ser med spänning fram emot alla de spännande nyheter TikTok har på gång för sina användare och för sina annonsörer” - Alexander Morad, VD för Bright Mind Agency AB.

TikTok har under de senaste åren vuxit kraftigt i användarantal och från att ha varit en plats för unga att visa upp sina senaste danser, har det nu blivit en nu plats för alla oavsett intresse.

-”Vi ser olika typer av flöden som skapas helt baserat på användarnas intresse och vad de engagerar sig med för typ av material, detta är användarnas FYP ( For You Page ). Det kan t.ex vare ett flöde som är fyllt av mat videos och någon annan som ser mest videos över natur, djur och landskap och någon annan som mest ser videos från proffsfotografer som lär ut hur man blir en bättre fotograf.” - Sibbe Silvén CDO Bright Mind Agency AB.

Vi är redo att gå med bred front och hjälpa både befintliga och nya kunder med deras kommande kampanjer på TikTok och svarar på alla frågor och tankar som kan tänkas dyka upp.

Sibbe Silvén

Bright Mind Agency AB

• PR, kommunikation

Genom att förändra synen på digital marknadsföring samt betéendet i de sociala kanalerna, skapar vi en mer relevant annonsering och en bättre upplevelse för våra kunders, kunder.

Alexander Morad

Presskontakt CEO 0739712794