Borås lanserar begreppet Inclusive som första destination

Borås lanserar begreppet Inclusive som första destination

Inför sommarens besökssäsong lanserar Borås, som första svenska destination och ort, konceptet Inclusive. Målgruppen är familjebesökaren som erbjuds tvådagarsentré till Borås Djurpark, hotellövernattning med frukost, lunch och middag.

- Vi vill lansera ett nytt koncept för våra "paket" och med Borås Inclusive hoppas vi att mottagaren upplever en känsla av enkelhet när man bokar och bor i Borås, säger Helena Alcenius på BoråsBorås TME AB.

Huvudmedia för kampanjen är film som distribueras via TV4-masterna Halland, Jönköping, Nässjö, Värnamo, Väst och Skaraborg med en räckvidd på drygt 2 miljoner människor. Kampanjen kommer också synas i andra digitala media.

I konceptet finns en tänkt utbyggnad för fler målgrupper och andra perioder, exempelvis Borås Inclusive Kultur, Borås Inclusive Elfsborg o s v med målet att få in det bästa av Borås i smidiga paketlösningar där allt är bokat och klart till en klumpsumma.

Mer information lämnas av: Helena Alcenius, VD BoråsBorås TME AB, 0705-41 54 44