Gym Control AB erbjuder fri integrering med Facebook!

Det har alltid varit Gym Controls målsättning att vara lyhörda för branschens behov och det är därför med stor glädje vi kan tillkännage att vi nu även släppt en modul som gör det möjligt för alla våra kunder att inkludera en bokningsmodul, givetvis med möjlighet att gilla respektive pass, på sina facebooksidor. Dessutom är denna modul helt kostnadsfri att använda för alla våra kunder vilket gör att man slipper onödiga kostnader till externa konsulter m.m.

-Det känns jättebra att våra kunder nu kan gilla och framförallt boka sig på pass även via vår Facebooksida, säger Ingvar Larsson, ägare till Alingsås Hälsostudio AB som är ett av företagen som nu använder facebook fullt ut för passbokning.

Många av våra kunder arbetar idag aktivt med social medier och det är därför naturligt för oss i vår strävan att underlätta deras vardag att även erbjuda denna tjänst. Vi kan dessutom se klara vinster med att kundens kunder kan skapa ett intresse gentemot sina vänner för anläggningens pass. Säger Johan Henriksson, VD på Gym Control AB.

Här nedan finns ett par länkar till företag som redan använder tjänsten:
 https://www.facebook.com/alingsashalsostudio   Alingsås Hälsostudio AB
https://www.facebook.com/activesportsclub Active Sporsclub

https://www.facebook.com/pages/CrossFit-Må-Bättre-Borlänge/191415940905789  Må Bättre Borlänge

Om Gym Control
Gym Control är ett effektivt verktyg för friskvårdsbranschen där företagen som använder tjänsten kan administrera hela sin anläggning. I systemet så sköter man om allt från passbokning till autogiro, fakturering, kassasystem och dörrlås. Systemet är plattformsoberoende och helt webbaserat och är direktkopplat till både bankgirot och samtliga banker vilket förenklar en mängd processer.

Gym Control har idag närmare 500 kunder runt om i Europa och dessa har tillsammans över 3 miljoner medlemmar vilket gör systemet till ett av de i särklass största på den europeiska marknaden.

Bland våra kunder finns Selma Spa, Xtravaganza, Må Bättre, Alingsås Hälsostudio m.fl.

Gym Control AB har ett flertal systerbolag, däribland Svensk Hyreskontroll AB som hjälper små och stora fastighetsägare med kundvård och administrationssystem. Detta system bygger på samma plattform som Bokningssidan com men med anpassningar för att tillmötesgå denna bransch unika krav.

Johan Henriksson

Presskontakt VD / Delägare 0322-30 31 30