David Larsson, VD för Avarn Security.

Avarn Security tecknar avtal med Regeringskansliet

I en upphandling av bevakningstjänster har Avarn Security fått förtroende att teckna avtal med Regeringskansliet. Avtalet sträcker sig från den 1 november 2021 och som längst över sju år.

Avtalet berör bevakningstjänster i kvarter i centrala Stockholm där huvuddelen av byggnaderna är klassade som skyddsobjekt och därmed bevakas av skyddsvakter.

– Det känns otroligt glädjande att få detta förtroende från Regeringskansliet, särskilt i en upphandling där höga krav ställs på leverantören avseende kapacitet och kvalitet utifrån ett säkerhetsperspektiv. Nu ser vi fram emot en intensiv sommar med förberedelser för att sätta organisationen på plats inför uppstarten senare i höst, säger David Larsson, VD på Avarn Security.

David Larsson, VD, Avarn Security
Telefon: +46 (0)70-594 49 92
Mejl: david.larsson@avarnsecurity.com

Vi är den kompletta säkerhetsaktören som med engagemang, kompetens och ansvarstagande stärker våra kunders trygghet och konkurrenskraft – alltid. Varje dag, året om bidrar våra 7 000 medarbetare till ett tryggare samhälle.