Ny version av ASSAs passersystem ARX - nu med evakueringslistor

Nu kommer version 3.1 av ASSAs passersystem ARX. Efter kundönskemål finns nu möjlighet att skriva ut evakueringslistor från ARX.

I ARX kan du få ett avancerat on line-system med hög säkerhet tillsammans med off line-läsare med stor bekvämlighet. Vi kallar det anpassad säkerhet. Rätt säkerhet på rätt dörr och du får ett optimalt
säkerhetssystem som dessutom är kostnadseffektivt.

Utveckling av ARX sker löpande med kundönskemål som grund och med ny teknik som skapar nya möjligheter.

Nyheter i ARX version 3.1 är:

· Möjlighet att via triggers alternativt manuellt skriva ut evakueringslistor från en eller flera zoner i passersystemet

· Sluss och tidsantipassback funktionerna kan nu aktiveras i en LCU9101-central

· Förbättrad hantering av gemensamma undantag i olika kalendrar i systemet

· Möjlighet att exportera behörighetskategorier och passerområden via XML till andra integrerade system.

Inställningar kan nu göras för att hantera Aperio-läsare med knappsats.

För mer information kontakta din lokala ASSA representant.

Med vänlig hälsning, Thord Avodin, Säljchef Affärspartner ASSA AB