En riktigt härlig sommar önskar vi på Amendo

En händelserik och utvecklande vår börjar lida mot sitt slut och sommaren 2021 närmar sig med stormsteg. Men innan vi välkomnar både midsommar och sommarens ledighet vill vi på Amendo blicka tillbaka och tacka för tiden som gått - och sammanfatta vad som väntar framöver. Här skickar vår vd Susanne Bagger med en liten sommarhälsning, och önskar dig en riktigt glad sommar.

Tack för en händelserik vår tillsammans

Jag vill börja med att rikta ett stort och varmt tack till alla våra fantastiska kunder, kandidater, konsulter och samarbetspartners för ett fint halvår tillsammans. Tack för att ni väljer att arbeta med oss på Amendo, det är ett förtroende vi värnar allra högst om.

För oss på Amendo har det varit ett händelserikt halvår. Nya satsningar har gjorts, nya samarbeten har bildats och vi har fått möjligheten att välkomna många nya medarbetare. Vi har fortsatt vår digitala resa och det är intressant att se hur väl det digitala mötet faktiskt fungerar, inte minst – hur effektivt det är. Möten via Teams och Zoom tillhör idag vår vardag och vi är tacksamma över hur snabbt vi hann ställa om och anpassa oss. Det har idag gjort det möjligt för oss på Amendo att matcha kompetens med behov över hela landet. Utveckling sker hela tiden och det är en spännande period vi befinner oss i. Vad väntar härnäst?

#amendoinspire

Under våren gick startskottet för #amendoinspire. Amendos intiativ till att tillsammans med kunder, kandidater, kollegor och andra nyfikna personer inspirera, utbilda och engagera kring olika aktuella ämnen i vår omvärld. I digitalt format har vi under våren samtalat, tillsammans med både inbjudna gäster och våra kompetenta kollegor, om bland annat framtidens ledarskap, agil rekrytering, att rekrytera på soft skills och potential samt hur du lyckas på börsen. Lyssna gärna in till våra samtal om du får en stund över i sommar. Håll även utkik i Amendos sociala medier för kommande #amendoinspire. Trevlig lyssning!

Ta del av hela vår sommarhälsning här.

• semester
  • sommar