Bevaka företagsinformation med 121.nu

Företagssöktjänsten 121.nu släppt en ny gratistjänst som gör att du smidigt kan hålla koll på företag du handlar från, samarbetar med eller bara är nyfiken på.

- Nylanserade tjänsten Bevaka företag är ett bra sätt för våra användare att spara tid och ha full koll på sina sökningar. Vi började utveckla tjänsten efter flera förfrågningar från användare som saknat funktionen, säger Jonathan Isacsson, VD på 121.nu.

Tjänsten låter användaren bevaka ett valt företag. Så fort något av följande data ändras skickas ett mail ut till användaren som blir upplyst om förändringen.

Adress
Registrerade varumärken
Rekonstruktion
Telefonnummer

Det går även att spara och föra anteckningar på ett företag. Detta kan vara bra både som köpare eller säljare. Risken att du blandar ihop information mellan olika företag elimineras och du har full koll på kommunikation som förts mellan er. Som företagare kan man även koppla ihop sitt egna företag till sitt gratislogin på 121.nu och på så sätt administrera sina egna uppgifter.

- Vi vet ingen tjänst idag som kostnadsfritt kan erbjuda det vi erbjuder på ett tillfredställande sätt. Här kan du som företagare ha koll på alla dina leverantörer, samarbetspartners eller kunder. Du kan föra anteckningar på kommunikation ni haft, exempelvis priser, avtalsförhandlingar eller liknande. Samtidigt kan du koppla på bevakningsfunktionen så att du direkt får veta om till exempel firmatecknare, eller f-skatt ändrats, vilket är mycket viktigt att ha koll på i samband med exempelvis avtalskrivningar, säger Jonathan Isacsson, VD på 121.nu

Jonathan Isacsson, VD på 121.nu
Epost: jonathan@121.nu

121.nu är en av de ledande företagssöktjänsterna på den svenska marknaden. Via 121.nu får företag, myndigheter och privatpersoner tillgång till en kvalitativ sökdatabas över Sveriges näringsliv. Egenutvecklad sökteknologi gör att både köpare och säljare snabbt kan hitta det de söker efter. Bolaget etablerades 1998 och har idag 80 anställda, med huvudkontor i Jönköping.

• företagssöktjänst
  • telefonnummer