Ny singel fra Synne Vo

Ny singel fra Synne Vo

Det mangler ikke på teft for hits hos lesjajenta Synne Vo (24). Tidligere i vinter slapp hun sin første EP «mvh» og allerede nå følger hun opp med låten «ok».

En nonchalant låt om å ta tilbake makten etter å ha blitt behandlet dårlig. ««ok du si at du angre, love at du ha forandra de», synger hun mens øynene himler og lovordene om at noen har forandret seg bare preller av.

Synne Vo melder selv at hun alltid kommer til å skrive så ærlig som mulig om det som påvirker henne i hverdagen, og «ok» er intet unntak. Vo skal opptre på VG-lista-showet på Rådhusplassen 16. juni.

I tillegg blir Synne å se på følgende festivaler i sommer:

3.juni – Namsosfestivalen
9. juni – Vaulen, Stavanger