Invitasjon til Ticket Collection 9. oktober

Invitasjon til Ticket Collection 9. oktober

Invitasjon til Ticket Collection vinter 2012/2013:

Ticket presenterer nordmenns reisevaner for vinteren

Velkommen til Radisson Blu Plaza Hotell 9. oktober klokken 10.00. Da presenteres Ticket Collection vinteren 2012/2013, en rykende fersk undersøkelse fra Respons Analyse om nordmenns reisevaner. Samtidig avslører Ticket sesongens reisenyheter, de mest populære reisemål og gir en gjennomgang av de hotteste reisetrendene i bransjen.

Det er tredje år på rad Ticket presenterer reiseundersøkelsen Ticket Collection, en undersøkelse gjort av Respons Analyse i Norge og Sverige.

Ticket Collection gir blant annet svar på hvor og hvordan vi nordmenn planlegger å reise i vinter, om årets våte sommer har påvirket vinterreisen samt hva som irriterer oss mest på fly og hotell. Samtidig presenterer Ticket topplistene over vinterens mest bestilte reisemål og de siste trendene i reisebransjen.

Det blir servert kaffe og te.

Tilstede:
Presentasjonen blir gjennomført av Ellen Wolff Andresen, markeds- og administrasjonssjef, Ticket Feriereiser Norge. Telefon: +47 22 05 15 10
Linn Husby Larsen, markedskonsulent, Ticket Feriereiser Norge

Dato: Tirsdag 9. oktober 2012
Tid: Kl. 10.00 - 12.00
Sted: Radisson Blu Plaza, rom 414
Sonja Henies Plass 3, 0134 Oslo

Påmelding:
Senest fredag 5. oktober
Jeanette@agency.se, +46 (0)76 -822 99 05
Vennligst angi hvor mange som kommer

Ticket Feriereiser AS

Ticket Feriereiser AS er en av Norges største reisebyråkjeder, med tilstedeværelse i de fleste største byene i landet, samt på www.ticket.no. Hos Ticket finnes alle typer reiser samlet på ett og samme sted. Her kan man bestille flybilletter, hotell, leiebil, charterreiser, restplasser, cruise, rundreiser og weekendturer.

Ticket Feriereiser AS

Ensjøveien 23 B