Invitasjon til Ticket Collection 12. mars

Invitasjon til Ticket Collection 12. mars

Velkommen til Radisson Blu Plaza den 12. mars. Da presenterer Nordens største privatreisebyrå Ticket en fersk undersøkelse om nordmenns reisevaner. Samtidig avslører Ticket de mest bestilte reisemålene, sesongens nyheter og hvilke reisetrender som gjelder i bransjen for årets sommer.

Ticket Collection gir blant annet svar på om konkursene i flybransjen i 2012 har påvirket nordmenns reisevaner for 2013, til hvilket formål nordmenn bruker sosiale medier på reisen og hva nordmenn kan tenke seg å betale ekstra for på flyet. Materialet er basert på Tickets egen bookingstatistikk og en ekstern undersøkelse om våre reisevaner. Dessuten har Tickets selgere vurdert utvalget og etterspørselen for reiser i sommer.

Presentasjonen blir gjennomført av Ellen Wolff Andresen, markedssjef for Ticket Feriereiser.

Dato: Tirsdag 12. mars
Tid: Kl. 10.00-12.00
Sted: Radisson Blu Oslo Plaza, rom 303

Påmelding:
Senest fredag 8. mars
maria@agency.se, +46 709 15 25 99
Vennligst angi hvor mange som kommer

Ticket Feriereiser er nordens største reisebyråkjede som tilbyr privatreiser fra samtlige ledende charter- og reisearrangører, cruise og flyselskaper og hotell. Ticket har en andel på det svenske markedet på omtrent 40 prosent av markedets solgte charter- og ruteflypakker i reisebyrå. Salget i Norge og Sverige skjer fra 76 butikker, telefon og på nett via ticket.no og ticket.se. I Danmark og Finland skjer salget via ticket.dk og ticket.fi. Salgets inntekter er på ca 3,6 milliarder kroner og selskapet har rundt 320 årsansatte. Ticket Feriereiser eies av Braganza AS.

Ticket gjør det enkelt for deg å finne og bestille reise. Gjennom kun en kontakt med oss får du overblikk av markedets brede rekekvidde. Gjennom vår høye kompetanse og servicenivå gir vi deg råd og hjelp for at du skal få den beste ferieopplevelsen.

Ticket Feriereiser AS

Ticket Feriereiser AS er en av Norges største reisebyråkjeder, med tilstedeværelse i de fleste største byene i landet, samt på www.ticket.no. Hos Ticket finnes alle typer reiser samlet på ett og samme sted. Her kan man bestille flybilletter, hotell, leiebil, charterreiser, restplasser, cruise, rundreiser og weekendturer.

Ticket Feriereiser AS

Ensjøveien 23 B