Invitasjon til presselansering av felles flyttetjeneste

Invitasjon til presselansering av felles flyttetjeneste

Skatteetaten og Posten Norge inviterer til presselansering av felles tjeneste for flyttemelding til Posten og Folkeregisteret fredag 15. november klokken 10.00.

Lanseringen skjer i auditoriet i Posthuset, Biskop Gunerius gate 14 a i Oslo.

Finansminister Siv Jensen, Postens konsernsjef Tone Wille og skattedirektør Hans Christian Holte deltar under lanseringen.

Felles flyttetjeneste gjør det enklere å bytte adresse når man flytter og hever adressekvaliteten i Postens register og i Folkeregisteret.

Vi ber om at påmelding til presselanseringen gjøres til presse@posten.no.

Eventuelle spørsmål kan rettes til pressesjef John Eckhoff i Posten på telefon 913 97 071 eller til pressesjef Merete Bergeland Jebsen i Skatteetaten på telefon 932 56 552.