Avslutningshelgen i Bringserien er i gang

Avslutningshelgen i Bringserien er i gang

De 8 beste gutter 16-lagene og de 12 beste jenter 16-lagene i Norge er samlet i Fredrikstad til den spennende avslutningshelgen. Fredag kveld er alle guttelagene i aksjon.

De åtte guttelagene som er kvalifisert er Ski, Randesund, Nærbø, Tiller, Mathopen, Konnerud, Fjellhammer og Sandar. De fire første spiller i gruppe 1, de fire siste i gruppe 2.

Fredag kveld gikk de første kampene. Lørdag fortsetter puljespillet for å kåre de to klubbene som går videre til semifinalene søndag. Resultatene finner du her.

Posten og Bring er  stolt generalsponsor av norsk håndball både i topp og blant ungdom. Vi er spesielt glade for å være samarbeidspartner for Bringserien. Mange av spillerne som er tilstede i Kongstenhallen denne helgen vil prege norsk håndball i mange år fremover.

Bring er tilstede med videoteam under sluttspillet. Fredag ble blant annet Simen Røneid fra Fjellhammer intervjuet om sine forventninger foran helgen.Filmer vil bli lagt ut forløpende hele helgen. Du finner filmene her.

Finalene vil også bli sendt på TV2 Sumo. Jentefinalen spilles søndag 26. april klokken 15.00, mens herrefinalen går 16.30.

Under finner du bilder av alle guttelagene som spiller. De kan fritt lastes ned. Bilder av jentelagene blir publisert lørdag.