HUAWEI Watch 4 Pro Space Edition vinner EISA Best Smartwatch of the Year

HUAWEI Watch 4 Pro Space Edition vinner EISA Best Smartwatch of the Year

European Imaging and Sound Association (EISA), en av verdens mest innflytelserike eksperter på forbrukserelektronikk, avslørte nylig vinnerne for sine 2024-2025 Awards. Blant de mange deltakende produktene skilte HUAWEI WATCH 4 PRO Space Edition seg ut og vant EISA 2024-2025 Best Smartwatch Award. Det er også den eneste smartklokken som har vunnet denne prisen i år, noe som også markerer femte året på rad at Huawei smartklokker dominerer EISA-prisene.

Gjennom årene har Huawei konsekvent styrket sin tilstedeværelse på markedet for bærbare enheter, og forsetter å lede utviklingen av designteknologi samtidig som de globalt etablerer seg innen høymote. Etter hvert som Huawei driver Fashion Forward, har de ledet veksten av trender innen bærbar teknologi over hele verden.

Autoritative sertifiseringer som EISA demonstrerer den eksepsjonelle kvaliteten til Huawei Wearables

I sin vurdering av prisen fremhevet EISA: ”HUAWEI Watch 4 Pro Space Edition skiller seg ut som den beste smartklokken for sin unike tofargede nanokrystallinske keramiske ramme. Rammen forbedrer ikke bare designet, men bruker også et diamantlignende karbonbelegg som dobler ripesikkerheten og øker holdbarheten. ”

HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition integrerer et Space Aesthetic konsept gjennom bruken av Aerospace-Grade DLC Titanium, et førsteklasses materiale som utstråler luksus. Klokken har den ikoniske røde og svarte nanokrystallinske rammen, kombinert med den eksklusive Laval urskiven og Laval kronen, med en overordnet struktur formet som en de Laval-dyse for en slående visuell effekt. For å komplementere Aerospace-Grade DLC Titanium-urhus, er klokkeskjermen laget av slitesterkt, ripebestandig sfærisk safirglass – noe som øker enhetens generelle holdbarhet. I tillegg oppfyller klokkens vanntetthet EN13319-sertifisert standard for dykkeutstyr[1] og støtter dykking ned til 30 meter, noe som sikrer en svært pålitelig og slitesterk opplevelse.

HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition oppgraderer også Health Overview, som nå inkluderer en forbedret Health Trend Analysis Report som dekker Sleep Breathing Awareness – for en omfattende forståelse av brukerens helsetilstand. I tillegg til å støtte deteksjon av helsedataindikatorer fra flere punkter på 60 sekunder, er Health Overview 2.0 i stand til å analysere og sammenligne data med tidligere rapporter for å forstå helsetrender. Health Overview 2.0 er også mer tilkoblet enn noen gang, med full kompatibilitet på tvers av alle operativsystemer, inkludert Android og iOS.

Siden etableringen i 1982 har EISA Awards vært kjent for sin strenge utvelgelsesprosess. Alle produkter som deltar I prisvurderingen må gjennomgå en omfattende flerstegs vurdering for å sikre rettferdighet og autoritet I resultatene. Med rik faglig kunnskap og bransjeerfaring gjennomfører juryen dyptgående evalueringer av de deltakende produktene når det gjelder teknologisk innovasjon, brukeropplevelse, bransjeinnflytelse og andre aspekter. HUAWEI WATCH 4 Pro Space Editions fremragende prestasjoner I en slik streng prosess er et bevis på Huaweis enestående produksjonskvalitet og lederskap innen smartbærbare enheter.

Huaweis dominans ved EISA Awards I fem år på rad viser merkets engasjement for innovasjon og lederskap innen smartbærbare enheter. I 2022 roste EISA HUAWEI WATCH GT 3 Pro som "Huaweis mest raffinerte og komplette smartklokke til dags dato." I 2023 vant HUAWEI WATCH Ultimate EISA Premium Smartwatch of the Year, hvor det ble fremhevet at klokken "kombinerer førsteklasses design og ultimat brukeropplevelse, noe som gjør den til en ideell følgesvenn for visjonærer som ønsker å oppleve banebrytende teknologi."

Gjennom årene har Huawei lagt vekt på behovet for teknologisk innovasjon som det viktigste verktøyet i sitt lederskap av trender innen mote-bærbar teknologi, og har satset på ytelse og utseende for å oppnå større fremskritt. Huawei har siden sementert sin posisjon som et globalt premium merke, og gått fra å være en leder innen bærbar teknologi til en leder innen moteriktig, sport- og helseorientert livsstilsteknologi. Merket har som mål å bringe mer personaliserte og verdifulle måter for helse- og sportslivsstiler til brukere over hele verden.

[1] Klokken oppfyller 5 ATM-klassifisering i henhold til ISO 22810:2010-standarden, som betyr at den tåler opptil 50 meters statisk vanntrykk i 10 minutter. Dette betyr imidlertid ikke nødvendigvis at den er vanntett på 50 meters dyp. Klokken kan brukes under aktiviteter i grunt vann, som svømming i basseng eller langs kysten. Den oppfyller også EN 13319-standarden for dykkeutstyr, og støtter fridykking ned til maksimalt 30 meter. Klokken bør ikke brukes under varme dusjer, i varme kilder, badstuer (dampbad), ved stup fra høyder, høytrykksspyling eller andre aktiviteter som involverer høyt vanntrykk, høye temperaturer, høy luftfuktighet eller raskt strømmende vann. Den er ikke egnet for apparatdykking, teknisk dykking eller dykking på dypere enn 30 meter. Metallreimer er ikke laget for å tåle svømming eller svette. Husk å skylle enheten i ferskvann og tørke den etter bruk i saltvann. Besøk Huaweis offisielle nettside for mer informasjon om vanntetthet. Vannmotstand er ikke permanent, og beskyttelsen kan avta med daglig slitasje.