Happybytes lanserer nye mobilabonnement

Happybytes lanserer nye mobilabonnement

Mer data for mindre

Mobilselskapet Happybytes har i dag lansert en rekke nye mobilabonnement med prisreduksjoner og økte datamengder. Kundefavoritten Happybytes fortsetter med dette å tilby fleksible og prisgunstige mobilabonnement i det norske mobilmarkedet.

Kundene kan nå velge mellom følgende abonnement:

• Flex: fra kr 70,- /mnd
  • 2 GB: kr 138,- /mnd
  • 5 GB: kr 148,- /mnd
  • 12 GB: kr 198,- /mnd
  • 15 GB: kr 248,- /mnd
  • 1 om dagen: kr 248,- /mnd
  • 30 GB: kr 298,- /mnd
  • Fri Data (15 Mbit/s): kr 348,- /mnd
  • Fri Data + (Fri hastighet): kr 448,- /mnd

"Vi er stolte av å kunne tilby våre kunder enda mer data til happypriser" sier Kjetil Kristensen, daglig leder i Happybytes. "Vi setter ned prisene bl.a. fordi vi ytterligere har forbedret vår kostnadseffektivitet gjennom digitalisering og smart bruk av kunstig intelligens (AI) i kundebetjeningen, uten at det går på bekostning av kvaliteten."

"Vår filosofi er enkel: Mobilabonnement skal være rimelige, ukompliserte og tilpasset kundenes behov. Kundene etterspør mye data for pengene, den beste dekningen og god kundeservice. Med disse nye abonnementene fortsetter vi å levere på dette løftet. Vårt navn er Happybytes. Det er en forpliktelse vi tar på alvor, og med et smil."

Billig ekstra-data og utenlandspriser

Utover lave abonnementspriser, har Happybytes lenge vært kjent for å ha markedets billigste ekstra-data, med en pris på kun kr 19,- per ekstra Gigabyte. Dette gir kundene stor fleksibilitet til å tilpasse databruken etter behov uten høye ekstrakostnader.

I tillegg er Happybytes blant de mest konkurransedyktige aktørene når det gjelder priser for bruk av mobil i utlandet. "Vi vet at våre kunder verdsetter enkel og rimelig mobilbruk når de er på reise, og vi er happy for å kunne tilby noen av de laveste prisene på markedet," sier markedsdirektør Andreas Nygaard.

Happybytes har som mål å være blant de beste og billigste mobilselskapene i Norge i både privat- og bedriftsmarkedet, og med denne prisjusteringen ønsker selskapet å befeste sin posisjon som et av de mest attraktive mobilselskapene på markedet.

De nye abonnementene er gjeldende for både eksisterende og nye kunder fra og med i dag. For mer informasjon, besøk Happybytes.no eller kontakt vår kundeservice.

Happybytes mobil - både billig og bra

Happybytes ble grunnlagt på en enkel ideologi om at det er god butikk å ha fornøyde kunder. Fornøyde kunder forblir kunder. Misfornøyde velger noen andre.

Vi skal gi kundene mer data, billig, uten at man skal ikke behøve å velge enten billig eller bra. Vi skal levere på begge deler. Det blir det happy kunder av.

Happybytes ligger helt i toppen på kundetilfredshet på forbrukerportaler som bytt.no og er ifølge priskalkulatoren på tek.no blant de billigste i markedet.

Pressekontakt Daglig leder +47 926 15 008