Approach® G7 og G8 golf GPS'er

Approach® G7 og G8 golf GPS'er

Elegante, lette og slitesterke Approach G7 / G8 med 2.6 / 3-tommers touchscreen i farger. Enhetene har lang batterilevetid som gjør det mulig å spille en hel helg med golf på én enkelt lading. Finn nøyaktige avstander for mer enn 30 000 internasjonale baner med gratis livstidsoppdateringer samt PlaysLike-avstander, smart varsling, Store tall-modus, oppladbart 15-timers batteri og tilgang til online golfforum for deling og sammenligning av resultater på Garmin Connect™. G8 har i tillegg pinpointer - som forteller deg hvor flagget er når du ikke kan se det, og automatiske baneoppdateringer via Wi-Fi.

Lettere, tynnere, smartere

• 3-tommers kapasitiv berøring skjerm slank og stilig design, robust og slitesterk
  • Preprogrammert med mer enn 30 000 internasjonale baner
  • PlaysLike-avstand gir golferen avstanden til målet, justert for slag i oppover- eller nedoverbakke
  • Smart varsling gjør at du kan motta varsel om f.eks e-post og tekstmeldinger
  • PinPointer forteller deg hvor flagget er, selv når du ikke kan se det
  • Automatiske baneoppdateringer via Wi-Fi®, ingen gebyr eller abonnementsavgifter.

Elegante, lette og slitesterke Approach G8 med 3-tommers kapasitiv berøring skjerm i farger er vår mest funksjonsrike håndholdte enhet. G8 inneholder nøyaktige avstander for mer enn 30 000 internasjonale baner, med gratis Wi-Fi®-baneoppdateringer i hele levetiden, og i tillegg får du: PlaysLike-avstander, smartvarsling, PinPointer-hjelp når du ikke ser målet, oppladbart 15-timers batteri og online golfforum for deling og sammenligning av resultater på Garmin Connect™.

PlaysLike-avstand

Selv om den er liten og tynn, leverer Approach G8 et betydelig utvalg av funksjoner som forbereder deg på alle slags baner. PlaysLike-avstand gir golferen avstanden til målet, justert for slag i oppover- eller nedoverbakke.

Hold kontakten

Med smart varsling mottar du varsel om f.eks om e-post og tekstmeldinger, selv om du er midt i fairwayen. G8 fungerer mot iPhone® 4s eller nyere.

Spill smartere

G8 husker hvor langt du har slått med de forskjellige køllene, og kan gi anbefalinger basert på avstand. Med PinPointer finner du veien til flagget, selv om du er i skogen eller dypt nede i et hinder.

Smartere funksjoner

Store tall-moduset øker skriftstørrelsen på informasjon om avstand til forkant, senter og bakkant, slik at de er lettere å lese. Og med Wi-Fi kan du koble til Garmin Connect og oppdatere baner automatisk.

Flere alternativer for scorekort

Approach G8-enheten fungerer som et digitalt scorekort for firkløveret, med alternativer for poengregning for Stroke-spill, Stableford, Skins og matchspill med justerbare handikap.

Se mål, og spor statistikk

Med fargerike slagbuer ved 100, 150, 200 og til og med 250 meter-merkene, vet du akkurat hvor langt du må slå når du legger opp slaget. Med berøringsmål kan du trykke hvor som helst på den sollysvennlige skjermen for å se nøyaktig avstand til det aktuelle målet – fairway, hindring, landingsområde, eller forkant, senter og bakkant av greenen.

Med enda bedre statistikk kan du holde oversikt over fairwayslag, ordinære greener og putter per runde. Sjekk statistikken i løpet av runden, eller last den ned og skriv den ut fra datamaskinen etterpå.

Kom deg på greenen

Sikt deg inn på flagget med Greenvisning. Bare trykk på flagget på kartet for å zoome inn på greenen – deretter kan du dra flagget for å plassere det der du ser det, slik at du får en mer nøyaktig avstand.

Golfforumet på Garmin Connect

I Garmin Connect-forumet for golfere kan du dele og sammenligne resultater etter golfrunden. Last ned runden, og sammenlign den med forrige runde. Spor bedringer i handikappet for hver bane du spiller. Golfforumet på Garmin Connect kan til og med sette sammen din idealrunde med ditt beste score for hvert hull, slik at du ser dine perfekte 18 for denne banen.