Gå videre til innhold
Fra venstre Morten Andresen, Mattis Bentzen, Frederik Horn, Gunnar Glavin Nybø og Johannes Dolven

Nettverksbyrået Horn & Co skal hjelpe Bygg Reis Deg mot 2025

Bygg Reis Deg er byggenæringens viktigste møteplass og neste messe arrangeres 15-18 oktober 2025. I den anledning er det gjennomført en byråkonkurranse for at selskapet skal få hjelp til sitt arbeid med å markedsføre arrangementet. Nå har de besluttet å jobbe videre med nettverksbyrået Horn & Co som også bisto arrangementet i 2023.

Administrerende direktør, Gunnar Glavin Nybø er fornøyd med å ha tatt valget om hvem som skal bidra i selskapets produksjonsteam før messen i 2025.

- Vi har gjennomført en krevende og viktig anbudskonkurranse. Dette blir den 5. messen under min ledelse og vi har satt oss et mål om å få med 400 utstillere og 40.000 besøkende i løpet av de 4 messedagene. Her skal alle som jobber i byggenæringen føle at de får et forsprang på sine kollegaer og konkurrenter ved å delta. For å få til dette trenger vi faglig dyktige rådgivere på ulike områder. Vi er en gammel møteplass som hele tiden må utfordre oss selv for å være både relevant og aktuell. I tillegg må vi henge med i de siste trendene innen markedsføring, kommunikasjon og arrangementsutvikling. Prosessen med å velge de riktige hodene som både er faglig dyktige og kan fungere godt sammen er derfor helt avgjørende for å lykkes med vårt arrangement, sier Nybø.

Valget i år falt på nettverksbyrået Horn & Co, under ledelse av Frederik Horn. Konkurransen var sterk, men til slutt falt valget på Horn & Co fordi de brukte relevant erfaring til å presentere et nytt og oppdatert konsept og et forsterket faglig team. - Horn & Co har gjennom sin erfaring fra Bygg Reis Deg 2023 og sin evne til å fornye sitt konsept og sitt «mannskap» overbevist oss om at dette er den riktige løsningen for oss frem mot messen i 2025 sier Nybø.

Horn & Co har knyttet til seg en ressursgruppe som består av selskapene; Hvemm AS, Blake & Friends, Pinakkel, Hensikt og Layer. Det kan være krevende å satse på et nettverksbasert prosjekt og velge riktig medspillere for de ulike oppgavene, men Frederik Horn har lang erfaring i å jobbe med et dedikert nettverk på denne måten. - Vi er derfor overbevist om at denne konstellasjonen vil bruke våre verdier; skikkelig, smart og modig i sitt arbeid for å fremme vårt arrangement og våre utstilleres løsninger, kommenterer Nybø.

Frederik Horn er glad for tilliten Nybø viser og mener samtidig det viser kraften og potensialet som ligger i å satse på et team bestående av håndplukkede ressurser. - Når man jobber nettverksbasert handler det om å finne frem til de menneskene som vil løse utfordringene best, snarere enn å presentere løsninger som sysselsetter de folkene man selv allerede har på lønningslisten. Det kan være krevende å kjøpe som kunde, samtidig som det gir grunnlag for mer uavhengige råd som faktisk løser utfordringen, uttaler Horn.

Det var mange byråer med i pitchen om Bygg Reis Deg 2025 og konkurransen var derfor hard.

- Vi hadde gleden av å være med på innspurten av Bygg Reis Deg i 2023 og ble dermed godt kjent med organisasjonen Bygg Reis Deg og selvsagt selve messen, utstillerne og besøkende. Dette var en uvurderlig erfaring å ta med seg inn i pitchen. I tillegg ble det gjennomført grundige evalueringer av 2023-messen. Denne evalueringen, kombinert med erfaringen fra forrige messe og et svært sultent og kompetent team gjør at vi er glade for å få fornyet tillit og ikke minst gleder vi oss til å begynne på arbeidet med arrangementet i 2025.

Bygg Reis Deg ser frem til å komme i gang med arbeidet og gleder seg til å presentere sine konseptuelle tanker overfor sine utstillere på et kick off allerede nå i oktober.

Dette er teamet som skal jobbe med Bygg Reis Deg 2025

• Gunnar Glavin Nybø, adm. dir Bygg Reis Deg
  • Frederik Horn, rådgiver Horn & Co
  • Johannes Dolven, innholdsprodusent Horn & Co
  • Morten Andresen, tekstforfatter Hvemm
  • Mattis Bentzen, AD Hvemm
  • Henrik Hagelsteen, ansvarlig for annonseproduksjon Blake & Friends
  • Aurora Seierstad, strategisk rådgiver Layer
  • Sanya Rachel Pervez, medierådgiver Hensikt
  • Vegard Breie, fotograf og videoprodusent Pinakkel Studio
  • Daniel Alexander Holm, fotograf og videoprodusent Pinakkel Studio
  • Frederik Horn, Horn & Co, frederik@hornco.no, 992 37 849
  • Gunnar Glavin Nybø, Bygg Reis Deg, ggn@byggreisdeg.no, tlf. 957 68 899

Om Bygg Reis Deg

Bygg Reis deg er Norges største og viktigste møteplass for hele byggenæringen. Det betyr at hele verdikjeden fra arkitekter, eiendomsutviklere og entreprenører til byggevareprodusenter, håndverkere og verktøyleverandører har en felles møteplass. Messen går av stabelen annet hvert år og arrangeres neste gang 15-18 oktober 2025 på Nova Spektrum på Lillestrøm.

Om Horn & Co

Horn & Co er et PR- og reklamebyrå som utvikler effektive kommunikasjonsstrategier og sikrer at de lever - internt så vel som eksternt. Vi tilbyr et tett sammenvevd nettverk av egnede ressurser for å levendegjøre strategien til det beste for kunden og innenfor de budsjettrammene som finnes - enten det er gjennom PR, reklame, web, spons/influencere, design eller mediekjøp. Vi er mao. en “one stop shop” av markedsføringstjenester som tidligere kun var forbeholdt annonsører med flere hundre millioner i markeds- og mediebudsjett.

Ifm Bygg Reis Deg har vi satt sammen et team av flere mindre spesialistenheter hvor Hvemm AS med Morten Andresen og Mattis Bentzen er en sentral brikke for det kreative konseptet for 2025-messen. Morten og Mattis startet selskapet i februar 2024 og har samarbeidet med Horn & Co på flere prosjekter. Teamet har mer enn 15 års erfaring som kreatørduo og har tidligere jobbet i Dinamo, GeelmuydenKiese og GoodMorning Naug.

For mer informasjon om avtalen, kontakt:

Kategorier

Bygg Reis Deg AS utvikler, markedsfører og arrangerer møteplasser for byggenæringen som gir deltakerne økt kunnskapsdeling og konkurransekraft.

Gunnar Glavin Nybø

Pressekontakt Administrerende Direktør 95768899
Frederik Horn

Pressekontakt Rådgiver innen markedsføring og kommunikasjon Markedsføring og kommunikasjon 99237849

Møteplassen med de beste løsningene for bygg, bolig og anlegg.

Bygg Reis Deg AS

CJ Hambros Plass 2D