ARTISTRY YOUTH XTEND får huden din til å oppføre seg som ung hud igjen

Hemmeligheten bak en ung, fast hud er blant annet hudens evne til å danne proteinene kollagen og sirtuin. Med alderen reduseres hudens evne til å danne disse viktige proteinene, og det betyr at huden mister sin fukt og elastisitet og blir rynket.

Derfor har et internasjonalt team av forskere og dermatologer fra Amway Research Institute nå utviklet hudpleieserien ARTISTRY YOUTH XTEND med planteekstraktet LifeSirt som stimulerer huden til å øke produksjonen av kollagen og sirtuin. Resultatet er en hud med færre synlige linjer og rynker på få uker. Chris Masotti, Group Manager Skincare Product Development ved Amway Research Institute, sier:

ARTISTRY YOUTH XTENDer revolusjonerende fordi kvinner nå for alvor kan ta kontroll over hudens aldringsprosess, selv før de ser de første aldringstegnene. Hudpleieserien er utviklet for å reparere de første aldringstegnene, som for eksempel linjer og rynker, og for å beskytte mot negative miljømessige påvirkninger.”

Slik virker ARTISTRY YOUTH XTEND:

Omprogrammerer hudenARTISTRY YOUTH XTEND er basert på LifeSirt, en botanisk ekstrakt som stimulerer huden til å øke produksjonen av proteinene kollagen og sirtuin med 280 prosent.* Det betyr at huden begynner å oppføre seg som ung hud igjen, og derfor ser yngre og friskere ut.

Beskytter og reparererARTISTRY YOUTH XTENDreparerer hudcellene og øker kollagenaktivitetsnivået ved hjelp av Micro-X6 peptider** og øker hudens vitalitet ved hjelp av en eksklusiv blanding av pleiende ingredienser, antioksidanter og den afrikanske frukten baobab. Resultatet er en glatt og spenstig hud som bevarer sitt ungdommelige utseende i fremtiden.

Les mer på Amway.no

*Basert på gen-laboratorieforsøk. **Basert på gen-laboratorieforsøk.

• Skjønnhet

OM ARTISTRY

ARTISTRY™ er blant verdens mest solgte kvalitetsmerker innenfor hudpleie, med over 200 produkter som passer til alle hudtyper, uansett alder og etnisitet. ARTISTRY ble grunnlagt i 1968 i Michigan, USA, og er anerkjent som verdensledende innenfor vitenskapelig hudpleie. ARTISTRYs internasjonale team består av over 500 forskere og dermatologer, som arbeider med den aller nyeste forskningen innenfor hudpleie. Forskningen ledes av ARTISTRY Beauty Institute i Michigan, som har over 35 års erfaring med banebrytende hudpleieteknologi. ARTISTRY har til nå oppnådd 200 globale patenter, og flere er underveis. Les mer på www.artistry.no.

Personlig rådgivning er varemerket vårt

ARTISTRY distribueres eksklusivt av Amway, som er en direktesalgsvirksomhet. Det betyr at ARTISTRY utelukkende tilbys gjennom Amways forhandlere. Dette sikrer at kundene får grundig og individuell veiledning i de forskjellige produktene før de kjøper dem.

For å sikre at vi bare har glade og tilfredse kunder, betaler vi pengene tilbake hvis du ikke er 100 prosent fornøyd med produktet – også når du har brukt det. Du kan få mer informasjon på www.amway.no eller telefon 67 81 88 10, hvor du også kan få oppgitt din nærmeste forhandler.