Pernod Ricard Finland hakee parasta palveluelämystä

Pernod Ricard Finland on mukana ensimmäistä kertaa järjestettävässä Vuoden Tarjoilija –kilpailussa. Yritys etsii osanottajien joukosta parhaan palveluelämyksen tarjoajaa, ja palkitsee tämän luonnollisesti elämyksellä.

Pernod Ricard Finland on mukana Vuoden Tarjoilija 2013 –kilpailussa huippubrändeillään Jameson, Martell ja Havana Club. Kilpailutehtävissä käytettävien ja juhlagaalassa tarjoiltavien tuotteidensa lisäksi yritys esittelee uuden palkintokategorian. Pernod Ricard Finland haluaa palkita Vuoden Tarjoilija 2013–kilpailussa parhaan palveluelämyksen tuottajan. Yksittäisten teknisten suoritusten arvioimisen sijaan palkintokriteerit keskittyvät siihen kokonaisvaltaiseen elämykseen, jokka ravintolassa vietetty aika on.

-  Pernod Ricard Finland edistää laadukasta juomakulttuuria. Siihen kuuluvat korkealuokkaisten juomien lisäksi hyvä ruoka, seurustelu ja käytösetiketti. Ravintola-alan työntekijöiden ammattitaito ja intohimo ovat keskeisessä roolissa hyvien hetkien ja laadukkaiden elämysten rakentamisessa. On hienoa, että salihenkilökunnan työskentely saa uuden kilpailun myötä ansaitsemaansa huomiota, toteaa toimitusjohtaja Tarja Uitti.

Lisätiedot: Communications Manager Anna Hakala, Pernod Ricard Finland
puh. 040 593 7335, s-posti anna.hakala@pernod-ricard.com