Kinuskikastiketta, poreilevia rakeita ja karamellisoituja pähkinöitä!

Kotijäätelön kesäuutuudet yllättävät herkullisilla makuyhdistelmillä ja ilahduttavat koko perhettä. Tuttu tunnusmusiikki on tae helposta, hauskasta ja laadukkaasta kermajäätelöstä lähes kotiovelle kuljetettuna.

Jäätelöautot ympäri Suomen pakkaavat kylmätilansa tänäkin kesänä täyteen sekä lapsille että aikuisille maistuvia jäätelöuutuuksia.

–      Kotijäätelöllä on ympäri Suomea noin 80 jäätelöautoa, jotka palvelevat jäätelönystäviä sekä kaupungeissa että haja-asutusalueilla. Uutuudet kiinnostavat suomalaisia, esimerkiksi viime vuonna lanseerattu Tyrkisk Peber -jäätelö vietiin käsistä. Tänä vuonna hemmottelemme erityisesti kinuskin ystäviä, lisäämme laktoosittomien tuotteiden valikoimaa ja tuomme ripauksen hauskuutta kesään uuden poreilevan Pop'n'Fun-puikon myötä, Kotijäätelön markkinoinnista Suomessa vastaava Jakob Nørgaard kertoo.

Kaikki Kotijäätelön kermajäätelöt on valmistettu aidosta kermasta ja ne sisältävät pääasiassa luonnollisia maku- ja väriaineita. Laadukkaan jäätelökokemuksen varmistaa katkeamaton kylmäketju, sillä jäätelöautot tuovat jäätelöt lähes kotiovelle asti.

Kesätuutteja koko perheelle

Kotijäätelön Isoäidin-tuuttivalikoima kasvaa uudella täysin laktoosittomalla Kinuski-toffee-tuutilla (120 ml). Siinä yhdistyvät pehmeä kinuskikermajäätelö, suussa sulava kinuskikastike sekä kinuskikoristerakeet. Kuuden tuutin pakkaus, hinta noin 8,50 euroa.

Toinen tuuttiuutuus Summer Dream (120 ml) kokoaa yhteen kesän parhaat maut: marjaisan raikkaan mansikkakermajäätelön, täyteläisen vaniljakermajäätelön sekä makean mansikkakastikkeen, joiden päällä on reilusti suklaarouhetta. Kymmenen tuutin pakkaus, hinta noin 13,90 euroa.

Kolmas uutuustuutti, Crunchy Caramel (140 ml), hemmottelee sekin kinuskin ystäviä: tuutissa maistuvat kinuskikermajäätelö, karamellisoidut mantelit sekä paksu, rouheinen suklaakerros. Kuuden tuutin pakkaus, hinta noin 11,90 euroa.

Herkuttelupuikkoja ja jäätelöpatukka!

Suositut Maxi-herkuttelupuikot saavat tänä kesänä rinnalleen Maxi Kinuskin (115 ml). Sen jujun muodostavat kermainen kaakaojäätelö, kinuskikastikeraidat sekä suutuntumaa tuova riisisuklaakuorrutus. Kahdeksan puikon pakkaus, hinta noin 13,90 euroa.

Kesän vallattomin uutuus taas on hauska Pop'n'Fun-puikko (60 ml). Se on sitruksenraikas herkkujäätelö, jossa yhdistyvät vaniljakermajäätelö, sitruunanmakuinen kuorrute, poreileva rouhe sekä makeat mansikkarakeet. Kymmenen puikon pakkaus, hinta noin 13,90 euroa.

Suklaapatukoiden ystäviä hemmotellaan uudella Nuts & Caramel Bar -jäätelöpatukalla (74 ml). Pieni kinuskipatukka sisältää täyteläistä vaniljakermajäätelöä, paahdettuja hasselpähkinöitä, kinuskikastiketta sekä rapeaa maitosuklaakuorrutetta. Kymmenen patukan pakkaus, hinta noin 13,90 euroa.

Uusi resepti kahden litran kotipakkauksiin

Uutuuksien lisäksi Kotijäätelön kahden litran kotipakkauksissa myytävät kermajäätelöt ovat nyt entistäkin maistuvampia. Reseptejä muokattiin kermaisemmaksi ja vaniljaisemmaksi, ja jäätelöihin on käytetty vain luonnollisia raaka-aineita. Aito Bourbon-vanilja maustaa ensiluokkaisen Vanilja-maun ja tuo täyteläisyyttä maustettuihin Nougat-, Caramel- ja Lakritsa-jäätelöihin. Lisäksi valikoimaan kuuluu myös perinteinen Mansikka sekä kaakaokermajäätelöä ja suklaapaloja sisältävä Boston

–      Premium-jäätelön kysyntä kasvaa Pohjoismaissa jatkuvasti. Me halusimme parantaa vaniljajäätelömme makumaailmaa entisestään, ja uusi reseptimme on voittanut sokkotesteissä kilpailijansa, Nørgaard valottaa.

Kahden litran Vanilja-kotipakkauksen hinta on noin 7,90 euroa ja maustettujen kermajäätelöiden noin 8,90 euroa.

Kaikki uutuudet ovat saatavilla jäätelöautoista ympäri Suomen viikosta 18 alkaen. Aikataulut ja reitit löytyvät Kotijäätelön sivuilta: http://www.kotijaatelo.fi/

Lisätietoja suomeksi:

Markkinointikoordinaattori Emelie Hönig, Suomen Kotijäätelö, p. +46 76 525 50 17 tai emelie.honig@se.nestle.com

Suomen Kotijäätelö Oy perustettin Suomessa 1993. Se on osa pohjoismaista Hjem-IS-ryhmää, jonka yhteenlaskettu jäätelömyynti on yli 112 miljoonaa euroa vuodessa. Kotijäätelöllä on valtakunnallinen jakeluverkosto, johon kuuluu 9 itsenäisten yrittäjien hallinnoimaa jakelualuetta. Yritys ja sen jakeluverkosto työllistää yhteensä yli 200 henkeä, sillä on yli 80 jakeluautoa sekä kaikkiaan noin 50 000 pysäkkiä, joissa autot pysähtyvät vakioaikaan keskimäärin kerran kahdessa viikossa

Nestléstä

Nestlé on maailman johtava ravitsemukseen, terveyteen ja hyvinvointiin keskittyvä yritys, jonka maailmanlaajuinen liikevaihto on noin 70 miljardia euroa. Nestlé työllistää yli 328 000 ihmistä 461 tehtaalla ja toimistoissaan ympäri maailman. Suomessa työskentelee noin 450 elintarvikealan ammattilaista tehtaillamme Turussa, Turengissa ja Juuassa sekä pääkonttorillamme Espoossa. Nestléllä on vahva valikoima ruoka- ja juomabrändejä, kuten lastenruoat, kahvi, murot, jäätelö, lemmikkituotteet ja makeiset. Nestlé Tanska, Suomi, Norja ja Ruotsi toimivat yhdessä toiminnallisena yksikkönä, Nestlé Nordenina, joka työllistää noin 1 700 ihmistä ja jonka liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa.