Uudistettu JYSK Hämeenlinna valmiina kevätsesonkiin

Uudistettu JYSK Hämeenlinna valmiina kevätsesonkiin

JYSK Suomen vahva taloudellinen tilanne mahdollistaa merkittävät investoinnit ja panostamisen ketjun kehittämiseen. Kuluvan tilikauden 19/20 suunnitelmissa on avata vähintään neljä uutta myymälää, sekä jatkaa edelleen myymälöiden uudistamista.

Nyt vuorossa on ketjun Hämeenlinnan myymälä. Hämeenlinnan myymälä on tammikuussa läpikäynyt suuren remontin, jonka yhteydessä se on päivitetty uusimpaan JYSK myymäläkonseptiin.

JYSKillä on pitkä historia Hämeenlinnassa: kaupungin JYSK-myymälä avattiin jo yli 20 vuotta sitten.

-Myymälä on uudistettu lattiasta kattoon, valaistusta lisätty ja kaikki lattiakalusteet on vaihdettu, jotta kodin sisustamisen eri tuoteryhmät saadaan aiempaa inspiroivimmin esille. Uuden pohjaratkaisun ja varastotilojen siirron myötä on saatu lisätilaa yli 100m2, jonka ansiosta eritysesti huonekalut ja sesongin uutuudet saadaan aiempaa näkyvämmin esille, kertoo aluepäällikkö Paula Gröhn.

Myös henkilökunta on uudistuksesta innoissaan.

-Olemme todella iloisia voidessamme tänään avata kokonaan uudistuneen myymälän asiakkaillemme. Toimivamman pohjaratkaisun myötä myymälän yleisilme on huomattavasti aiempaa valoisampi ja tuotteet on helpompi löytää.

Helmikuussa meille saapuu runsaasti kevään uutuusvärejä ja –tuotteita, ja heti maaliskuusta alkaen ensimmäiset asiakkaat tulevatkin jo hakemaan parveke-ja puutarhakalusteita, kertoo myymäläpäällikkö Pihla-Sofia Topinoja.

JYSK Hämeenlinna, Pitkätanhuankatu 1, 13130 Hämeenlinna

• uusittu myymälä avataan to 30.1.2020 klo 9
  • avajaisten kunniaksi erikoistarjouksia, 100:lle ensimmäiselle asiakkaalle ilmainen tyyny ja muuta ohjelmaa

Lisätietoja: aluepäällikkö Paula Gröhn, pag@jysk.com

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.