HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition voitti EISA:n vuoden parhaan älykellon palkinnon

Yksi maailman vaikutusvaltaisimmista kuluttajaelektroniikan asiantuntijaorganisaatioista, The Expert Imaging and Sound Association (EISA), julkaisi vuoden 2024–2025 palkintojen saajat. Useiden osallistuvien tuotteiden joukosta HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition erottui edukseen ja voitti EISA 2024–2025 parhaan älykellon palkinnon. Kyseessä on ainoa tänä vuonna palkinnon voittanut älykello ja samalla Huawei-älykellojen viides peräkkäinen EISA-voitto.

Huawei on vuosien varrella vakiinnuttanut asemaansa puettavien älylaitteiden markkinoilla ja jatkaa nyt suunnitteluteknologian kehityksen kärjessä luoden maailmanlaajuista mainetta muotimaailmassa. Edistäessään Fashion Forward -ohjelmaansa Huawei on vauhdittanut puettavien laitteiden trendien kasvua maailmanlaajuisesti.

EISA:n kaltaiset arvovaltaiset sertifikaatit todistavat puettavien Huawei-laitteiden poikkeuksellisen laadun

Palkintoarviossaan EISA hehkutti älykellon ominaisuuksia: "HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition erottuu parhaana älykellona ainutlaatuisen kaksisävyisen nanokiteisen keraamisen kehyksensä ansiosta. Kehys ei ainoastaan paranna kellon ulkonäköä, vaan sisältää myös timantin kaltaista hiilipinnoitetta, joka kaksinkertaistaa sen naarmuuntumisen keston ja lisää kestävyyttä."

HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition -älykello yhdistää avaruusestetiikan konseptin käyttämällä ilmailu- ja avaruuslaatuista DLC-titaania, joka on huippuluokan materiaali ja huokuu korkealuokkaista ylellisyyttä. Kellossa on ikoninen punamusta nanokiteinen keraaminen kehys sekä yksinoikeudella suunniteltu Laval-kellotaulu ja Laval-kruunu. Koko kellon rakenne on muotoiltu de Laval -suuttimen muotoiseksi, mikä luo vaikuttavan visuaalisen ilmeen. Kellon ilmailu- ja avaruuslaatuista DLC-titaanikuorta täydentää kestävä pallomainen safiirilasi, joka lisää laitteen kokonaiskestävyyttä. Lisäksi kellon vedenkestävyys täyttää sukellustarvikkeiden[1] EN13319-sertifioidun standardin ja mahdollistaa jopa 30 metrin syvyyteen sukeltamisen, mikä takaa erittäin luotettavan ja kestävän käyttökokemuksen.

HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition -älykellon Health Overview -toiminto on entistä kehittyneempi. Uudistettu toiminto sisältää parannetun terveystrendien analysointiraportin, joka kattaa nyt myös Sleep Breathing Awareness -ominaisuuden, tarjoten kattavan näkymän käyttäjän terveydentilaan. Health Overview 2.0 mahdollistaa useiden terveysdatan indikaattoreiden mittaamisen vain 60 sekunnissa ja pystyy älykkäästi analysoimaan ja vertailemaan tietoja aiempiin raportteihin, mikä auttaa ymmärtämään henkilökohtaisia terveystottumuksia. Lisäksi Health Overview 2.0 on aiempaa yhteensopivampi ja tukee kaikkia käyttöjärjestelmiä, kuten Android ja iOS.

Vuodesta 1982 lähtien EISA-palkinnot ovat olleet tunnettuja tiukasta valintaprosessistaan. Tulosten oikeudenmukaisuuden ja luotettavuuden varmistamiseksi on kaikkien palkintoehdokkaiksi osallistuvien tuotteiden käytävä läpi kattava monivaiheinen arviointi. Laajan ammatillisen osaamisen ja toimialakokemuksen omaava tuomaristo arvioi osallistuvia tuotteita teknologisen innovaation, käyttökokemuksen, toimialan vaikutusvallan ja muiden kriteerien perusteella. HUAWEI WATCH 4 Pro Space Editionin erinomaiset tulokset tässä tiukassa prosessissa ovat osoitus Huawein erinomaisesta valmistuslaadusta ja johtajuudesta puettavien älylaitteiden markkinalla.

Huawein viiden vuoden hallinta EISA-palkinnoissa osoittaa brändin sitoutumista innovaatioihin ja johtajuuteen puettavien älylaitteiden saralla. Vuonna 2022 EISA ylisti HUAWEI WATCH GT 3 Pro -älykelloa "Huawein hienostuneimmaksi ja täydellisimmäksi älykelloksi tähän mennessä." Vuonna 2023 HUAWEI WATCH Ultimate voitti EISA:n vuoden premium-älykellon palkinnon, jolloin kerrottiin kellon "yhdistävän korkealuokkaisen muotoilun ja viimeistellyn käyttökokemuksen, tehden siitä ihanteellisen kumppanin visionääreille, jotka haluavat kokea huipputeknologian."

Huawei on vuosien varrella korostanut teknologisen innovaation merkitystä puettavien älylaitteiden trendin johtajuudessa ja luottaa suorituskykyyn sekä muotoiluun saavuttaakseen suurempia harppauksia. Huawei on vakiinnuttanut asemansa maailmanlaajuisena premium-brändinä ja siirtynyt puettavien laitteiden johtajasta muotia, urheilua ja terveyttä yhdistelevän teknologian johtajaksi. Käyttäjille ympäri maailmaa yritys pyrkii tuomaan entistä yksilöllisempiä ja arvokkaampia tapoja toteuttaa terveyteen ja urheiluun keskittyvää elämäntapaa.

[1] Kello täyttää 5 ATM-luokituksen ISO 22810:2010-standardin mukaisesti, mikä tarkoittaa, että se kestää jopa 50 metrin staattisen vedenpaineen 10 minuutin ajan. Tämä ei kuitenkaan välttämättä tarkoita, että kello on vedenpitävä 50 metrin syvyydessä. Kelloa voidaan käyttää matalan veden aktiviteeteissa, kuten uinnissa altaassa tai rannikolla. Se täyttää myös sukellusvarusteiden EN 13319 -standardin vaatimukset ja tukee vapaasukellusta enintään 30 metrin syvyyteen. Kelloa ei tule käyttää kuumissa suihkuissa, kuumissa lähteissä, saunoissa (höyryhuoneissa), hyppyjen aikana korkeuksista, painepesurilla pesussa tai muissa aktiviteeteissa, jotka sisältävät korkeaa vedenpainetta, korkeita lämpötiloja, korkeaa kosteutta tai nopeasti virtaavaa vettä. Kello ei sovellu laitesukellukseen, tekniseen sukellukseen tai sukellustoimintaan, joka tapahtuu yli 30 metrin syvyydessä. Metallirannekkeet eivät ole suunniteltu kestämään uintia tai hikoilua. Muista huuhdella laite makealla vedellä ja kuivata se suolavedessä käytön jälkeen. Vieraile Huawein virallisella verkkosivustolla saadaksesi lisätietoja vedenpitävyydestä. Vedenkestävyys ei ole pysyvää, ja suojaus voi heikentyä päivittäisessä käytössä.