VALMISTAUTUKAA PURJEHTIMAAN ”AZURITE SEA”, UUSI  DISNEY LORCANA TCG-SARJA KÄYNNISTYY MARRASKUUSSA 2024.

VALMISTAUTUKAA PURJEHTIMAAN ”AZURITE SEA”, UUSI DISNEY LORCANA TCG-SARJA KÄYNNISTYY MARRASKUUSSA 2024.

Palkitun TCG-sarjan kuudes sarja esittelee uusia hahmoja Disneyn Big Hero 6:sta ja Chip 'n' Dale Rescue Rangersista.

Lisäksi Pohjois-Amerikan ja Euroopan Challenge-mestaruuskilpailujen yksityiskohdat julkistettu

LONTOO, 10. syyskuuta 2024 Ravensburger, palkittu pelien, palapelien ja lelujen kustantaja, julkisti tänään viimeisimmässä Lorecast-tapahtumassaan uuden Disney Lorcana -keräilykorttipelin (TCG) -sarjan, Azurite Sea. Azurite Sea, hurjan suositun Disney Lorcana TCG:n kuudes setti, julkaistaan paikallisissa pelikaupoissa, Disney Stores -myymälöissä ja Disney-puistoissa 15. marraskuuta 2024, minkä jälkeen se tulee vähittäiskauppoihin ja DisneyStore.comiin 27. marraskuuta 2024.

Disney tarinoiden merirosvot ja keksijät nousevat pääosaan glimmereinä Azurite Sea-setissä, kun Illumineerit lähtevät purjehtimaan osana pyrkimystään korjata Suuri Illuminaari. Auttaakseen navigoimaan Azurite Sea -meren vaaroissa Disneyn Big Hero 6:n hahmot liittyvät ensimmäistä kertaa Disney Locana TCG:hen, mukaan lukien Baymax, Hiro Hamada, Honey Lemon, Wasabi, Go Go Tomago ja Fred. Uudessa sarjassa debytoivat myös rakastetut hahmot Chip ja Dale, Gadget Hackwrench, Monterey Jack ja Zipper Chip 'n' Dale Rescue Rangersista. Kaikkia Azurite Sea -setin kortteja voi käyttää nykyisten Disney Lorcana TCG -pakkojen päivittämiseen, ja niitä voi pelata kaikkien aiemmin julkaistujen sarjojen rinnalla: The First Chapter, Rise of the Floodborn, Into the Inklands, Ursula's Return ja Shimmering Skies.

Azurite Sea / Azuriittimeri

Shimmering Skiesin jälkeen vaurioituneen Suuren Illuminaarin korjaukset ovat vielä kesken, joten Illumineerit lähtevät matkalle sen pelastamiseksi. Merenkulkija-glimmereiden kanssa Illumineerit purjehtivat vaarallisella Azuritinmerellä etsien Ursulan paluussa löydetyn kätketyn inkcasterin omistajaa. He voivat vain toivoa löytävänsä kokeneemman Illumineerin, jonkun, joka voi opettaa heille arvokkaita taitoja, jotka auttavat korjaamaan Suuren Illuminaarin. Heidän ainoa vihjeensä etsinnöissä on kätketyn inkcasterin pohjaan kaiverrettu salaperäinen pöllösymboli, joka vastaa Azuritinmeren kartoissa näkyvää symbolia. Sillä välin Jafar, joka on edelleen päättänyt hallita valtakuntaa, etsii voimakkaan Hexwell -kruunun toista puoliskoa.

Disney Lorcana TCG:n sarja Azurite Sea sisältää kaksi aloituspakkaa, joissa on Ruby/Amber- tai Sapphire/Emerald-yhdistelmät, lisäkortteja sisältäviä booster-paketteja, Illumineer's Trove ja uuden Stitch-aiheisen lahjasetin. Uusiin lisävarusteisiin kuuluu kaksi leikkimattoa, joissa on Elsa - Viides henki Disneyn Frozen-elokuvasta ja Aku Ankka - Merimies. Uusissa korttitaskuissa ja pakkalaatikoissa on Scar - kostonhimoinen leijona Disneyn Leijonakuninkaastaja Nalle Puh - Hunajavelho Disneyn Nalle Puhista.

Viime D23-messuilla Disney Lorcana -tiimi kertoi tulevista Pohjois-Amerikan ja Euroopan Challenge Championship -tapahtumista:

• 6.-8. joulukuuta 2024 | Disneyland Paris Resort - Disney Newport Bay Club
  • 10.-12. tammikuuta 2025 | Disneyland Resort Kalifornia - Disneyland-hotelli.

Ne, jotka ovat tänä vuonna päässeet mukaan alueellisten Challenge-tapahtumien kautta, saavat badge-merkin mestaruusturnaukseen, joka antaa myös pääsyn muuhun tapahtumaan. Pidä silmällä www.disneylorcana.com-sivustoa saadaksesi lisätietoja, mukaan lukien tietoa siitä, kuinka fanit voivat osallistua ja olla mukana tapahtumissa, lisätietoja tulee saataville syksyn aikana.

Tietoja Disney Lorcana-korttipelistä (TCG)
Disney Lorcana TCG julkaistiin ensimmäisen kerran elokuussa 2023, ja se on suosittu keräilykorttipeli Lorcanan ihmeellisessä valtakunnassa. Pelaajat ottavat Illumineerin roolin ja käyttävät taikamustetta kutsuakseen koolle ryhmän Disney-hahmoja, joita kutsutaan glimmereiksi ja jotka esiintyvät sekä tutuilla että fantastisilla tavoilla. Peli on suunniteltu niin, että TCG:n aloittelijoiden on helppo oppia peli, mutta se tarjoaa silti strategista syvyyttä kokeneille pelaajille. Pelissä on satoja alkuperäisiä Disney-taideteoksia, joita keräilijät ihailevat, ja se on tervetullut niin aloittelijoille, kokeneille TCG-pelaajille kuin Disney-faneillekin. Disney Lorcana TCG -korttisarjoja julkaistaan vuosittain neljä, ja tähän mennessä on julkaistu yhteensä viisi sarjaa: The First Chapter, Rise of the Floodborn, Into the Inklands, Ursula's Return ja Shimmering Skies. Azurite Sea on neljäs ja viimeinen setti, joka julkaistaan vuonna 2024. Toukokuussa 2024 Ravensburger lanseerasi myös Disney Lorcana TCG Challenge -kilpailun, joka on virallinen Disney Lorcana TCG:n kilpailusarja Pohjois-Amerikassa ja Euroopassa.

Kategoriat

Lehdistön yhteyshenkilö Nordic Brand Manager for Disney Lorcana BRIO Nordic Sales LinkedIn