RAVENSBURGER JULKISTAA UUSIMMAN DISNEY LORCANA -KERÄILYKORTTIPELISARJAN, “INTO THE INKLANDS”, HELMIKUUSSA 2024 JULKAISTAVAKSI

“Into the Inklands” debytoi sijaintikorttityypin, uusia Disney-hahmoja ja paljon muuta

SEATTLE, 6. joulukuuta 2023 - Ravensburger, palkittujen lautapelien, laadukkaiden lelujen ja palapelien arvostettu kustantaja, paljasti tänään Disney Lorcana Trading Card Game (TCG) -pelin uusimman laajennuksen. Sarja on nimeltään Into the Inklands. Villisti suositun Disney LorcanaTCG:n kolmas lisäosa Into the Inklands sisältää sijaintikortteja, jotka esittävät rakastettuja Disney-tarinoiden tapahtumapaikkoja. Kortit tarjoavat pelaajille erikoiskykyjä ja vuorovaikutusta. Sarja esittelee myös uusia pelin sisäisiä minitarinoita ja laajentaa esillä olevia hahmoja. Into the Inklandsjulkaistaan ensin paikallisissa pelikaupoissa 23. helmikuuta 2024, minkä jälkeen se tulee vähittäiskauppoihin 8. maaliskuuta 2024.

"Jokaisen uuden julkaisun myötä innostus ja kiinnostus Disney Lorcana TCG:tä kohtaan kasvaa entisestään", sanoo Filip Francke, Ravensburgerin maailmanlaajuinen pelijohtaja. "Se, että näemme tämän yhteisön jatkuvasti kasvavan ja monipuolistuvan, kertoo meille että olemme onnistuneet juuri oikealla tavalla. Meillä on Disney-faneja, jotka ovat täysin hurmaantuneita taiteesta ja tarinoista, TCG-kannattajia, jotka arvostavat strategista pelattavuutta ja jopa uusia pelaajia, jotka ovat kokeilleet ensimmäistä kertaa TCG:tä ja pelaavat nyt joka viikonloppu."

Ensimmäistä kertaa pelin julkaisun jälkeen pelaajat tai "Illumineerit" voivat saada hahmonsa vierailemaan suosituista Disney-tarinoista tutuissa paikoissa, kuten Motonuissa Disneyn Moanasta tai Jolly Rogerissa Disneyn Peter Panista. Sijainnit ovat uusi korttityyppi, jotka avaa uusia strategioita - jotkin antavat bonuksia hahmojen vieraillessa niissä, kun taas toiset tarjoavat etuja vain olemalla pelissä mukana. Nämä uudet sijaintikortit sisältyvät yli 200 täysin uuden kortin joukkoon ”Into the Inklandsin” ilmestyessä. Uusi sarja tuo myös lisää kerrontaa korttien välille. Tarinat kehittyvät lainausten ja kuvaavan tekstin (flavor text) avulla, jolloin pelaajat voivat löytää entistä enemmän yhteyksiä korttien välille.

Monet rakastetut Disney-tarinat ja -hahmot tekevät Disney Lorcana TCG -debyyttinsä Into the Inklands -pelissä. Pelaajat voivat nyt etsiä tarinaa yhdessä fanien suosimien hyvien koirien kuten Disneyn Pluton ja 101 Dalmatianin Perditan, sekä hahmojen kuten Roope McDuckin "DuckTalesista", Kit Cloudkickerin "TaleSpinistä" ja Jim Hawkinsin ja RLS Legacy -ryhmän "Treasure Planetista" kanssa. Tämä tuo peliin 90-luvun lopun nostalgiaa.

Disney Lorcana TCG:n sarja Into the Inklands jatkaa tarinaa Illumineereista, jotka kuljetettiin salaperäisesti Lorcanan valtakuntaan (The First Chapter). Kun he ovat vahingossa päästäneet valloilleen sekamustetulvan (Rise of the Floodborn), joka hajotti arvokasta lorea ympäri valtakuntaa, Illumineerien tehtävänä on nyt löytää lore ja palauttaa se Lorcanan saliin. Heidän tehtävänsä voi kuitenkin olla petollisempi kuin he arvaavatkaan, sillä Lorcanan reunoilla on havaittu kerääntyvän pahaenteinen varjomyrsky. Myrsky lisää kiireellisyyttä ja mysteeriä edessä olevaan polkuun.

Disney Lorcana TC Into the Inklands -sarja sisältää kaksi aloituspakkausta (Starter Deck), joissa on yhdistelmiä Amber/Emerald- tai Sapphire/Ruby-kortteja, sekä booster-pakkauksia. Saatavilla on myös uusi Illumineers Trove, lahjasetti ja pelitarvikkeita, kuten korttitaskut, korttilaatikot, korttikansiot ja pelimatot. Kaikkia tämän sarjan kortteja voidaan pelata aiemmin julkaistujen sarjojen The First Chapter ja Rise of the Floodbornrinnalla ja käyttää olemassa olevien Disney Lorcana TCG -pakkien päivittämiseen.

Tietoja Disney Lorcana -keräilykorttipelistä (TCG)

Disney Lorcana TCG julkaistiin ensimmäisen kerran elokuussa 2023, ja se on suosittu keräilykorttipeli (TCG), joka sijoittuu Lorcanan ihmeelliseen valtakuntaan. Pelaajat ottavat Illumineerin roolin ja kutsuvat taikamusteella koolle ryhmän Disney-hahmoja. Hahmot tunnetaan nimellä glimmers ja ne esiintyvät sekä tutuilla että fantastisilla tavoilla. Peli on suunniteltu niin, että TCG:n aloittelijoiden on helppo oppia peli. Peli tarjoaa silti myös strategista syvyyttä kokeneille pelaajille. Pelissä on satoja alkuperäisiä Disney-taideteoksia joita keräilijät ihailevat. Peli on tervetullut niin aloittelijoille, kokeneille TCG-pelaajille kuin Disney-faneillekin. Disney Lorcana TCG:n ensimmäinen julkaistu sarja on The First Chapter, ja toinen sarja on Rise of the Floodborn.

Disney Lorcana TCG:n lehdistötiedotteet löytyvät täältä.

Ota yhteyttä:

Kategoriat

Lehdistön yhteyshenkilö Trade Marketing Manager | PR | Nordic Sales PR | BRIO Nordic Sales +46736449016