TIEDOTUSVÄLINEILLE ANNETTAVAT TIEDOT

RAVENSBURGER ILMOITTAA, ETTÄ DISNEY LORCANA -KERÄILYKORTTIPELI TULEE 10 UUTEEN MAAHAN VUONNA 2024

Italian kieli suunnitteilla kolmannelle sarjalle ja sen jälkeen; lisää uusintapainoksia julkistettu

SEATTLE, 11.10.2023 - Ravensburger, palkittujen lautapelien ja laadukkaiden lelujen ja palapelien arvostettu kustantaja, ilmoitti tänään, että Disney Lorcana Trading Card Game (TCG) tulee saataville 10 uuteen maahan vuonna 2024. Illumineerit Espanjassa, Portugalissa, Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa, Tšekissä, Slovakiassa, Puolassa ja Meksikossa pääsevät vastaamaan kutsuun kolmannen sarjan lanseerauksesta alkaen vuoden 2024 alussa. Nämä alueet kaksinkertaistavat Disney Lorcana TCG:n maailmanlaajuisen saatavuuden, joka alun perin julkaistiin Yhdysvalloissa, Kanadassa, Iso-Britanniassa, Irlannissa, Ranskassa, Italiassa, Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä, Belgiassa, Alankomaissa ja Luxemburgissa aiemmin tänä vuonna.

"Kiinnostus ja innostus Disney Lorcana -keräilykorttipeliä kohtaan ylittää kaikki odotukset, ja fanit ympäri maailmaa odottavat sen saapumista", sanoo Filip Francke, Ravensburgerin maailmanlaajuinen pelijohtaja. "Sen lisäksi, että tuomme Disney Lorcana TCG:n pelaajien ulottuville uusissa maissa ja uusilla kielillä, aiomme myös painattaa uudelleen pelin kaksi ensimmäistä sarjaa, jotta sekä nykyiset että uudet markkinat saavat ne käyttöönsä."

Uusiin maihin laajentumisen ohella Disney Lorcana TCG on saatavilla italian kielellä kolmannesta sarjasta alkaen. Italian kieli tulee olemaan pelin neljäs kieli, joka on saatavilla myös englanniksi, ranskaksi ja saksaksi. Vastauksena pelin alkuperäisen julkaisun jälkeen kasvaneeseen kysyntään, Ravensburger ilmoitti syyskuussa suunnitelmista painattaa Disney Lorcana TCG:n ensimmäisen sarjan, The First Chapter, uudelleen. Uusintapainos sisältää myös pelin toisen setin, Rise of the Floodbornin, ja sen odotetaan olevan saatavilla jouluksi 2023 Pohjois-Amerikassa ja tammikuussa 2024 Euroopassa.

Tietoa Disney Lorcana -keräilykorttipelistä (TCG)
Disney Lorcana TCG julkaistiin ensimmäisen kerran elokuussa 2023, ja se on suosittu keräilykorttipeli (TCG), joka sijoittuu Lorcanan ihmeelliseen valtakuntaan. Pelaajat ottavat Illumineerin roolin ja käyttävät taikamustetta kutsuakseen koolle joukon Disney-hahmoja, joita kutsutaan glimmereiksi ja jotka esiintyvät sekä tutuilla että fantastisilla tavoilla. Peli on suunniteltu niin, että TCG-aloittelijoiden on helppo oppia se ja tarjoaa strategista syvyyttä kokeneille pelaajille. Peli sisältää satoja alkuperäisiä Disney-taideteoksia, joita keräilijät rakastavat, ja se on tervetullut niin aloittelijoille, kokeneille TCG-pelaajille kuin Disney-faneillekin.

Disney Lorcana TCG:n lehdistömateriaalit ovat saatavilla täältä.

Toimituksen yhteystiedot:

Kategoriat

Lehdistön yhteyshenkilö Trade Marketing Manager | PR | Nordic Sales PR | BRIO Nordic Sales +46736449016