Circle of Colors on uusi palapelisarja Ravensburgerilta, jonka motiivit on suunnitellut valitut taiteilijat eri maista ja kulttuureista.

Kokoa värikkäitä ympyröitä Ravensburgerin Circle of Colors - kevätmotiivin kanssa.

Circle of Colors on Ravensburgerin uusi palapelisarja, joka yksinkertaisesti luo hyvää mieltä. Näiden palapelien värikkäät kuvitukset ovat valittujen taiteilijoiden suunnittelemia eri maista ja kulttuureista.

500 palaa kootaan yhteen ympyräksi. Ympyrän täyttävät motiivit ovat kansainvälisten taiteilijoiden luomia, ja ne kuvastavat heidän yksilöllistä taiteellista tyyliään. Yhteistä tälle kokoelmalle on heidän tulkintansa ruoasta. Pala palalta ja väri väriltä palapelin kokoamisesta tulee erityisen rentouttavaa ja energisoivaa ajanvietettä. Jokainen palapeli kertoo kokonaisen tarinan kiinnittäen suurta huomiota yksityiskohtiin ja kutsuu sinut löytämään, rentoutumaan ja unelmoimaan värien potpurrin keskellä.

Kun pyöreät palapelit ovat valmiit, ne ovat halkaisijaltaan 52 senttimetriä ja ovat ehdoton katseenvangitsija kotisi seinillä. Circle of Colors -palapelit pistävät heti silmään.

Kevään motiivit:

"Donuts", Liv Wan, Iso-Britannia; käsin piirretty tyyli (art#10217346)

Liv Wan on kotoisin Taiwanista ja asuu nykyään Isossa-Britanniassa. Hän työskenteli ammatikseen kokkina, mutta vaihtoi myöhemmin uraa kuvittajaksi, joka työskentelee hassussa ja värikkäässä universumissa. Hän rakastaa kaikkea ruokaan liittyvää. Hänen 126 värikästä gourmet-donitsia -palapeli on saanut inspiraationsa hänen intohimostaan maailman gastronomiaan.

Liv Wan on Länsi-Lontoossa asuva suunnittelija ja kuvittaja, joka rakastaa luoda kaikenlaisia kuvitettuja malleja, joissa on paljon värejä ja hauskuutta. Hän haluaa piristää ihmisiä kuvituksillaan ja toivoo tuovansa iloa ja onnellisuuden tunnetta katsojille kuvituksillaan ja kuvioillaan.

Monet hänen kuvituksistaan perustuvat ruokaan. Liv on kyennyt yhdistämään laajan ruokatietämyksensä kuvituksiinsa.

"Pizza" Enya Todd, Iso-Britannia; akvarellitaiteilija (art# 10217347)

Enya Todd on brittiläinen akvarellitaiteilija, jonka tausta on graafisessa suunnittelussa. Hänen teoksensa ovat pääasiassa akvarelleja ja mustetta, ja niissä on ilmeikäs ja tunteellinen ote. Hänen keskittymisensä yksityiskohtiin tekee jokaisesta teoksesta realistisen, mikä on tärkeää, kun kuvitetaan monimutkaisia, kuvioituja ruokia.

"Suloinen" on paras tapa kuvata Enya Toddin kuvituksia. Hänen pehmeät siveltimenvedot ja lempeä paletti vangitsevat täydellisesti kevytmielisen herkkyyden, ja houkutteleva yksityiskohtaisuus saa melkein maistamaan, mitä kuvassa on.

Enya työskentelee pääasiassa akvarelleilla ja musteella - kahdella joustavalla välineellä, joilla on ilmaisuvoimainen ja tunteisiin vetoava tunnelma. Hänen palettinsa on moderni ja hän kiinnittää paljon huomiota pintakuvioihin.

"Sateenkaarikakku" Inna Markova, Ukraina, akvarellisti (art# 10217349)

Inna Markova on ukrainalainen taiteilija Harkovasta. Hänen suosikkimenetelmänsä ovat akvarelli ja digitaalinen taide. Inna rakastaa piirtää värikkäitä jälkiruokia, eläimiä ja kukkia. Tämä sateenkaaripalapeli on luotu kauniissa Jaremchen pikkukaupungissa keskellä Karpaattien vuoristoa Ukrainassa.

"Poke Bowl", Amara Strand, Kanada, akvarellitaiteilija (art# 10217351)

Amara Strand on kanadalainen akvarellitaiteilija ja kuvittaja. Hänen suurin intohimonsa on luoda kulinaarista taidetta eri puolilta maailmaa. Hän käytti eloisia ja iloisia värejä suunnitellessaan tätä ihanaa poke bowl -palapeliä. Se sisältää kauniita lohenpaloja, avokadoviipaleita, syötäviä kukkia ja monia muita värikkäitä elintarvikkeita.

Hänen tavoitteenaan on herättää ihmiset, jotka ovat irtautuneet kaupungista ja luonnosta. Hän uskoo, että taiteen taustalla olevat tarinat yhdistävät ihmisiä ja jakavat heidän muistojaan. Hänen tavoitteenaan on inspiroida muita arvostamaan ympäristöä, jossa he elävät, ja tuoda siitä iloa, onnellisuutta ja positiivista energiaa.

Ice Cream", Anna Galitskaya, Saksa, digitaalitekniikka (art# 10217348)

On saksalainen kuvittaja, joka asuu Baijerissa. Hänen iloinen digitaalinen taiteensa on saanut inspiraationsa väreistä, luonnosta ja arkielämän pienistä asioista.

Värit, huumori, tunteet ja epätavalliset yksityiskohdat ovat hänen tyylinsä tärkeitä elementtejä. Hän piirtää mielellään luontoa, eläimiä ja emotionaalisia hahmoja. Digitaaliset kuvitukset tuntuvat yleensä siltä kuin ne olisi piirretty perinteisillä materiaaleilla. Anna kulkee läpi elämän silmät auki etsien inspiroivia ideoita.

"Candies", Laura C Moyer, Yhdysvallat, digitaalitekniikka (art# 10217350)

Laura C. Moyer on freelance graafinen suunnittelija ja kuvittaja Pennsylvaniasta. Väri ja rakenne ovat hänen lempiaineksiaan. Hänen karkkiteemaisen palapelin suunnittelun innoittajina olivat hänen lapsensa, jotka ovat suuria karkkien ystäviä ja rakastavat värikkäitä ja hauskoja maailmoja.

Valmistuttuaan Philadelphian yliopistosta graafiseksi suunnittelijaksi ja työskenneltyään muutaman vuoden kokopäiväisenä suunnittelijana, hän sai toisen lapsensa ja ryhtyi kotiäidiksi. Laura käytti hiljaiset hetket hyväkseen tutkiakseen intohimoaan kuvitusta kohtaan ja on sittemmin antanut tämän intohimon viedä eteenpäin.

Lehdistön yhteyshenkilö Trade Marketing Manager | PR | Nordic Sales PR | BRIO Nordic Sales +46736449016

Lehdistön yhteyshenkilö Nordic Brand Manager for Disney Lorcana BRIO Nordic Sales LinkedIn