Ohita
Arom-dekor Kemi AB on sijalla 21 Ruotsin nopeimmin kasvavien B2B- yritysten joukossa, joiden liikevaihto on yli 100 miljoonaa kruunua

Tiedote -

Arom-dekor Kemi AB on sijoittunut sijalle 21 Revenue Journalin listauksessa Ruotsin nopeimmin kasvavista B2B-yrityksistä, joiden liikevaihto on yli 100 miljoonaa kruunua. Arom-dekor Kemi vahvisti asemaansa tuotantoalalla 66,47% kasvulla vuonna 2022. Kasvu on osoitus yhtiön sitoutumisesta innovaatioihin ja kestävyyteen, mikä tekee Arom-dekor Kemistä merkittävän toimijan alallaan.

Revenue Journalin raportissa verrataan Ruotsin nopeimmin kasvavia B2B-yrityksiä, joiden liikevaihto on yli 100 miljoonaa kruunua, useiden kriteerien perusteella. Jotta yritys pääsisi listalle, sen on täytynyt osoittaa vähintään 30% liikevaihdon kasvu vuonna 2022 ja sen on täytynyt kasvaa jatkuvasti vuosina 2020–2022. Muita tärkeitä tekijöitä ovat, että yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Pohjoismaissa ja sen on tarjottava merkittävä B2B-palvelu Ruotsissa.

Yritykset jaetaan kolmeen kasvualueeseen kasvuvauhtinsa perusteella: 30–40%, 40–50% ja yli 50%. Raportti perustuu Creditsafen taloudellisiin tietoihin ja sitä on täydennetty manuaalisella tutkimuksella. Kasvun lisäksi myös kannattavuus otetaan huomioon, ja useimmat listalle päässeistä yrityksistä ovat saavuttaneet sekä korkean kasvun että kannattavuuden. Tämä osoittaa, että nopea kasvu ja taloudellinen vakaus eivät ole toisiaan poissulkevia.

Yhteenvetona raportin vertailu perustuu yritysten liikevaihdon kasvuun, maantieteelliseen painopisteeseen ja suoriutumiseen kolmen vuoden aikana, jossa suurimman kasvun saavuttaneet yritykset sijoittuvat listalla korkeammalle.

Kategoriat

Arom-dekor kemi on yksi Pohjoismaiden johtavista AdBlue®, pesunesteiden, jäähdyttimen glykolin ja ajoneuvojen hoitoon ja puhdistamiseen tarkoitettujen kemikaalien toimittajista. Arom-dekor Kemi tarjoaa myös laajan valikoiman erikoiskemikaaleja eri tarkoituksiin. Arom-dekor-Kemi AB myynti oli vuonna 2024 646 miljoonaa Ruotsin kruunua.

Birgitta Ottosdotter

Lehdistön yhteyshenkilö Key Account Manager +358 27 249 990

Liittyvä sisältö

Arom-dekor Kemi on yksi Pohjoismaiden johtavista AdBlue®- ja ajoneuvohoitokemikaalien toimittajista.

Arom-dekor kemi on yksi Pohjoismaiden johtavista AdBlue®, pesunesteiden, jäähdyttimen glykolin ja ajoneuvojen hoitoon ja puhdistamiseen tarkoitettujen kemikaalien toimittajista. Arom-dekor Kemi tarjoaa myös laajan valikoiman erikoiskemikaaleja eri tarkoituksiin. Arom-dekor-Kemin myynti oli vuonna 2019 326 miljoonaa Ruotsin kruunua.

Arom-dekor Kemi Oy

Halkotarhantie 1