Uutuus Arom-dekor Kemiltä –Jäähdytinneste EV sähköautoille

Uutuus Arom-dekor Kemiltä –Jäähdytinneste EV sähköautoille

Esittelemme uusimman tuotteemme, AdProLine® Jäähdytinneste EV:n, joka on erityisesti suunniteltu sopimaan sähköauton akkujen jäähdytykseen sen vähentyneen sähkönjohtavuuden ansiosta. Jäähdytinneste EV estää jäätymisen ja tarjoaa pitkäkestoisen suojan korroosiota vastaan. Inhibiittoreiden ja stabilisaattoreiden ainutlaatuinen yhdistelmä varmistaa matalan ja vakaan sähkönjohtavuuden ajan myötä, mikä on tärkeää sähköauton suorituskyvyn ja käyttöiän kannalta.

Haasteena jäähdytinnesteen käyttö sähköautoissa
Sähköautot vaativat erityisiä jäähdytysnesteitä, jotka voivat täyttää korkeat vaatimukset sähkön eristämisessä ja korroosiosuojauksessa. Perinteisillä jäähdytysnesteillä on usein liian korkea sähkönjohtavuus, mikä voi johtaa sähköisiin oikosulkuihin ja vahingoittaa akkuyksikköä. On ratkaisevan tärkeää kehittää jäähdytinneste, jolla on matala ja vakaa sähkönjohtavuus, ja joka samalla estää jäätymisen ja tarjoaa pitkäkestoisen korroosiosuojan, jotta sähköauton suorituskyky ja käyttöikä voidaan varmistaa.

Tavoitteenamme on aina tarjota ratkaisuja, jotka vastaavat autoteollisuuden jatkuvasti muuttuvia tarpeita. AdProLine® Jäähdytinneste EV:n lanseerauksen myötä laajennamme jo ennestään laajaa valikoimaamme, joka sisältää yhteensä 20 erilaista ajoneuvoille tarkoitettua jäähdytinnestettä.