ARTISTRY Crème LuXury Eye auttaa ihoa toimimaan kuin se olisi 15 vuotta nuorempi

Amway esittelee edistyneimmän ikääntymisen vaikutuksia vastustavan silmänympärystuotteensa ARTISTRY Crème LuXury Eye:n. Mullistava, silmänympärysihoa kokonaisvaltaisesti korjaava tuote kuuluu Crème LuXury -tuotesarjaan, joka perustuu ARTISTRY-laboratorion kehittämään uraauurtavaan ikääntymisen vaikutuksia vastustavaan tekniikkaan. Ikääntymisen merkit näkyvät ensimmäisenä silmänympärysihossa, mutta ARTISTRY Crème LuXury Eye auttaa hidastamaan ihon ikääntymisprosessia.

Toiminta
ARTISTRY Crème LuXury Eye sisältää soluille uutta energiaa antavaa kardiolipiiniä. Kardiolipiini on harvinainen ja arvokas lipidi, jota esiintyy soluenergiaa tuottavissa ja varastoivissa ihosolujen ytimissä. Se on niin tehokasta, että se voi auttaa uudistamaan ja virkistämään ihoa. Tulokset näkyvät jo muutamassa viikossa.

Kardiolipiinin lisäksi tuote sisältää kolmea muuta ainesosaa, jotka ovat patentoidut Roxisomes-liposomit ja patentoitu pinaattiuute sekä L-karnosiini. Roxisomes-liposomit ja pinaattiuute auttavat korjaamaan vapaiden radikaalien vahingoittamaa ihon DNA:ta, ja L-karnosiini palauttaa ihosolujen energian.

Yhdessä ainesosat muodostavat CellEffect-tekniikan, joka antaa iholle energiaa sekä uudistaa, korjaa ja suojaa ihoa. Tuloksena on sileämpi, kimmoisampi ja hehkuvampi iho. Kliiniset kokeet osoittavat, että CellEffect-tekniikalla käsitelty iho toimii kuin se olisi jopa 15 vuotta nuorempi. Kuluttajakokeissa valtaosa tuotetta kokeilleista ilmoitti, että heidän ihonsa vaikutti kohotetulta ja vähemmän väsyneeltä, tuntui kimmoisammalta ja näytti nuoremmalta vain yhden käyttökerran jälkeen.

ARTISTRY Crème LuXury Eye korjaa silmänympärysihoa kokonaisvaltaisesti:
Energiaa ja suojaa
CellEffect-tekniikka koostuu kallisarvoisista patentoiduista ainesosista, jotka auttavat antamaan iholle energiaa ja suojaamaan ihon DNA:ta vapaiden radikaalien aiheuttamilta vaurioilta. CellEffect-tekniikan pääainesosa on kardiolipiini, harvinainen ja arvokas lipidi, joka auttaa uudistamaan ihoa ja antamaan sille energiaa.

Nostetta, kiinteyttä ja sileyttä
Kasviuutteita sisältävä voide vähentää ryppyjen ja juonteiden näkyvyyttä tehostamalla ihon omaa kollageenin- ja elastaanintuotantoa. Verkkomaiset polymeerit nostavat näkyvästi roikkuvaa ihoa ja silottavat ryppyiseltä näyttävää ihoa.

Turvotusta vastaan
ARTISTRY Crème LuXury Eye:nyhdistelmä todistetusti rauhoittavia ainesosia, kuten japanilaista kirsikankukkaa ja sinimailasen siemenuutetta, auttaa vähentämään turvonneilta näyttäviä silmänalusia.

Kosteutta
Kosteussuoja auttaa vahvistamaan herkkää silmänympärysihoa. Se saa ihon näyttämään ja tuntumaan kiinteämmältä ja kimmoisammalta. Kosteuttavat ainesosat nostavat ihon kosteustasoa huomattavasti ja saavat ihon näyttämään sileämmältä.

Tummia silmänalusia ja väsynyttä ulkonäköä vastaan
ARTISTRY Crème LuXury Eye Crèmenkoostumus sisältää kofeiinia, joka auttaa vähentämään tummien silmänalusien näkyvyyttä. Optiset ainesosat auttavat sumentamaan ryppyjen, juonteiden ja tummien ihoalueiden näkyvyyttä ja kirkastavat silmänympärysihoa.

Hinta: 125,55 EUR

• Kauneus

TIETOA ARTISTRYSTA
ARTISTRY™ kuuluu maailman eniten myytyihin laadukkaisiin ihonhoitotuotemerkkeihin. Valikoima sisältää yli 200 tuotetta, jotka sopivat kaikille ihotyypeille ikään tai ihonväriin katsomatta. ARTISTRY perustettiin Michiganissa Yhdysvalloissa vuonna 1968. Yhtiössä tehdään johtavaa ihonhoidon tutkimustyötä. Kansainväliseen tutkijatiimiin kuuluu yli 500 tutkijaa ja ihotautilääkäriä. Tutkimustyötä johtaa Michiganissa toimiva ARTISTRY Beauty Institute, jolla on yli 35 vuoden kokemus uraauurtavasta ihonhoitoteknologiasta. ARTISTRYlla on tällä hetkellä 200 maailmanlaajuista patenttia ja useita haussa. Lue lisää osoitteesta www.artistry.fi.

Henkilökohtainen neuvonta on tavaramerkkimme
ARTISTRY-tuotteita jakelee yksinoikeudella suoramyyntiyritys Amway. Se tarkoittaa, että ARTISTRY-tuotteita saa ainoastaan Amwayn liikkeenharjoittajien kautta. Näin takaamme, että asiakas saa perusteellisen ja yksilöllisen opastuksen tuotevalikoimaan ennen ostopäätöksen tekoa. Haluamme pitää asiakkaamme tyytyväisinä. Jos et ole täysin tyytyväinen tuotteeseen, saat rahat takaisin, vaikka tuotetta olisi käytetty. Lisätietoja saat osoitteesta www.amway.fi tai numerosta (09) 5420 1800, josta saat lähimmän liikkeenharjoittajan tiedot.