SALTO BLUEnet Kontrolenhed

Pressemeddelelse -

SALTO udvider sin trådløse BLUEnet-teknologi med den banebrydende BLUEnet kontrolenhed-serie

SALTO Systems, en pioner inden for intelligente bygnings- og adgangskontrolløsninger, udvider mulighederne i sin trådløse BLUEnet-teknologi med introduktionen af den nye BLUEnet kontrolenhed - en revolutionerende, fritstående enhed, der forenkler installationsprocessen og garanterer bekvemmelighed, sikkerhed og tilslutningsmuligheder.

SALTO er stolte over at kunne præsentere den nyeste tilføjelse til deres innovative sortiment af intelligente adgangskontrolløsninger, der vil ændre alt med hensyn til sikkerhed, omkostningseffektivitet og nem installation. SALTO BLUEnet kontrolenheden gør op med kompleksiteten i forbindelse med at installere kablede enheder, og giver operatører de samme enestående niveauer af funktionalitet og tilslutningsmuligheder, samtidig med at de sparer tid og ressourcer. Takket være designet på disse kompakte enheder er BLUEnet kontrolenheden ideel til standardmontering på DIN-skinner, hvilket optimerer kabelføringen i enhver bygning.

BLUEnet kontrolenhed-serien udvider mulighederne med trådløs SALTOs BLUEnet-teknologi og tilbyder en enestående, nøglefri adgangsoplevelse. Den gør det muligt for adgangskontrollæsere at oprette forbindelse til alle typer af smarte adgangskontrol applikationer. Desuden fungerer denne kompakte enhed, til indbygning på DIN-skinne, som en omfattende adgangskontrolløsning, der er egnet til installation i standard eltavler, udstyret med relæer og indgangsforbindelser, der gør det muligt for både online og fritstående adgangspunkter at fungere problemfrit. Bygningsadministratorer kan nu ubesværet vælge mellem ”Alt-i-én” cloud-baseret adgang og lokale systemkonfigurationer, skræddersy sikkerhedsbehovene i enhver bygning og automatisere sikkerheden på alle niveauer.

BLUEnet standard kontrolenheden er fuldt kompatibel med alle vigtige funktioner i SALTOs robuste smart access-platforme. Den banebrydende teknologi giver også mulighed for forbedret kontrol, kan udvide SVN-funktioner til ethvert adgangspunkt og gør det muligt for bygningsadministratorer at strømline driften på tværs af et ubegrænset antal steder og lokationer i et konstant opdateret adgangskontrol økosystem.

BLUEnet kontrolenhed-seriens funktioner er designet til at styre elektriske porte, automatiske døre, bomme og elevatorer. Den indeholder de relæer og intelligente faciliteter, der er nødvendige for at levere en sikker og alsidig adgangsløsning. Denne nyeste tilføjelse opfylder de højeste industristandarder for sikkerhed, så bygningsoperatører og -administratorer kan opleve fordelene ved et smart, nøglefrit adgangskontrolsystem, der kombinerer maksimal funktionalitet med fuldstændig ro i sindet.

BLUEnet kontrolenheden understøtter op til to indgangstilslutninger og en SALTO-væglæser og kan fungere som en uafhængig, ledningsfri løsning. Den er også kompatibel med hele sortimentet af kablede SALTO-væglæsere. Med trådløs tilslutning og ingen behov for kabling er denne enhed en ægte ”Alt-i-én”-løsning, der omfatter avancerede funktioner som SVN-flex dørovervågning, fjernåbning, lockdown og kontor tilstand.

SALTO har siden 2001 leveret avancerede elektroniske adgangskontrolløsninger - trådløse og nøglefri. Med fokus på kontinuerlig innovation er SALTO fast besluttet på at udvikle de teknologisk mest avancerede og fleksible elektroniske låseløsninger, der kan dække behovet på enhver dør og hos enhver bruger. SALTO har igennem årene etableret sig som en av de globale markedsleder inden for elektronisk adgangskontrolløsning.

Salto er en af de førende globale udbydere af adgangsløsninger og en del af SALTO WECOSYSTEM.
Vi udvikler banebrydende teknologi til facilitetsadgang, identitetsstyring og elektronisk låsning, som sikrer sømløse, pålidelige og sikre oplevelser.
Gennem tætte kunderelationer og innovative løsninger skaber vores globale team af eksperter tidløse og meningsfulde produkter, der har en positiv indvirkning på mennesker og planeten.

Banegårdspladsen 1. 1,17
4400 Kalundborg