Martin Jensen teamer op med Rompasso, FAULHABER OG JONASU på den nye udgivelse ‘Make My Mind Go’

Udgivelsesdato: Den 11. juni
Download/stream her: https://lnk.to/MakeMyMindGo

Fem af dance musics crossover-stjerner forenes, når Martin Jensen, Rompasso, FAULHABER og JONASU går sammen om den nye udgivelse 'Make My Mind Go'.

'Make My Mind Go' placerer sig solidt i dance pop-genren, og er præget af varme klaverakkorder og en energisk vokal, der sætter den optimistiske tone gennem hele singlen. 'Make My Mind Go' er perfekt gearet til de kommende sommermåneder. Beatet byder på en bouncénde bassline, der både gør nummeret dansabelt og perfekt tunet til radioen.

Martin Jensen har startet 2021 i samme imponerende stil som sidste år. Efter annonceringen som den nyeste dommer i X Factorherhjemme, er 'Make My Mind Go' nu Martin Jensens anden udgivelse efter ‘2019’ med Georgia Ku. Sidste år bød på et samarbejde med Imanbek'I'm Just Feelin' og ’Don't Cry For Me’ sammen med Jason Derulo og Alok, der alle blev stærke tilføjelser til det imponerende bagkatalog, som Jensen har udgivet i slipstrømmen af sin gennembrudssingle ’Solo Dance’ fra 2016 - som nu har nået over 620 millioner streams alene på Spotify.

Den russiske producer Rompasso har opnået stor succes via YouTube med udgivelsen af sin single 'Angetenar', som nu har rundet over 200 millioner visninger. Successen har ført til singleudgivelser på Effective Records og Spinnin’ samt remixes til andre artister i samme genre som eks. SAINt JHN.

Hollandske FAULHABER har også oplevet momentum i den seneste tid bl.a. ved at have styrket samarbejdet med Alok og Vintage Culture'Party On My Own', der har opnået i nærheden af 50 millioner streams, og i samarbejde med Felix Jaehn og Toby Romeo'Where the Lights Are Low'. Disse hits følger FAULHABERs karriere-definerende single 'Savannah', som har over 285.000 visninger på YouTube efter udgivelsen på Armada Music.

Den respekterede sangskriver JONASU slutter ringen af højprofilerede navne, der står bag 'Make My Mind Go'. JONASU har bl.a. været co-writer på Lost Frequences’ seneste single 'Rise', 'Post Malone' fra Sam Feldt ft. RANI, og han har derudover været med til at skrive singler for en bred vifte af navne, der spænder over flere genrer på den elektroniske scene, herunder Don Diablo, WEISSog Sigma.

Yoshi Breen er også co-writer på ‘Make My Mind Go’. Breen har skrevet hits for Martin Garrix (‘Burn Out’), Lost Frequencies(‘Rise’), Alok x Dynoro (‘On & On’), Hardwell x Snoop Dogg (‘How You Love Me’) og mange andre.

Make My Mind Go’ er ude den 11. juni.

HAVE A/S

For yderligere information, kontakt venligst:

Sandra Nynne Jensen, sandra@have.dk, 22863094

Sandra Nynne Vognstrup