Zebra udvider distributionssamarbejdet med EET Europarts

Zebra udvider distributionssamarbejdet med EET Europarts

Zebra Technologies Europe Ltd, verdens førende inden for Enterprise Asset Intelligence, har indgået aftale med EET Europarts om distribution af Zebra OEM Mobility Solutions.

Udover det allerede eksisterende samarbejde mellem de to virksomheder giver den nye aftale EET Europarts mulighed for også at distribuere Zebra Technologies´ komplette udvalg af Zebra OEM-løsninger.

"Tilføjelsen af Zebra OEM-produkter og -løsninger til vores nuværende POS & Auto-ID produktportefølje er vigtig i forhold til vores strategi om at kunne tilbyde det komplette setup af produkter og IoT-løsninger til vores forhandlere", siger Richard Gregoire, EMEA-direktør, POS & Auto-ID hos EET Europarts. "I de senere år har vi udviklet vores partnerskab med Zebra Technologies betydeligt, og det var helt naturligt for os at overveje Zebra Technologies´ OEM-produkter og -løsninger til de af vores forhandlere, som har behov for OEM-produkter i deres løsningstilbud til kunderne."

Zebras store udvalg af OEM-teknologi omfatter blandt andet mobile løsninger med features og funktionalitet, der i høj grad skaber merværdi for kunderne. Det gælder f.eks. scanningsteknologier, der nemt kan integreres i kundernes egne produktdesigns, og private label løsninger inden for trådløse og mobile computere, der kan laves med kundernes egne specifikationer og med brand logo. Zebras OEM-løsninger er pålidelige og af høj kvalitet, og medvirker desuden til at reducere både omkostninger og time-to-market.

"Vi har på koncernplan allerede et tæt samarbejde med Zebra Technologies om distribution af Zebras POS løsninger, så det giver rigtig god mening, at vi nu udvider dette til også at omfatte Zebras OEM-produkter og -løsninger. Aftalen vil på den ene side give Zebras OEM-division adgang til vores samlede forhandlernetværk med mere end 45.000 forhandlere i Europa. Og på den anden side vil vi, med Zebra's førende OEM-teknologier, kunne tilbyde vores lokale kunder at levere optimale OEM-løsninger hurtigt og omkostningseffektivt," siger Mikael Thulin, Managing Director hos EET Europarts A/S.

Distribution:

For yderligere information om distribution af Zebra OEM Mobility Solutions kan EET Europarts A/S kontaktes på tlf. 45 82 19 19. Se også >> www.eeteuroparts.dk

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder HP, Lexmark, IBM, Lenovo, Dell, Xerox, MicroConnect, Synology, eSTUFF, Incipio, Ubiquiti, Sandberg, Ernitec, Axis, Milestone, Bosch, Hikvision, NEC, VivoLink, Epson, Evoko, Bose, Kramer, Promethean, DataPath, Zebra, Aures, Honeywell, Datalogic, Datamax-O'Neil, Capture, B&O Play, Loewe, Clint, Maximum, knomo, Samsonite, Sony, Panasonic, Vifa, Netatmo, tado og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret med 35 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.

Mikael Thulin

Managing Director EET Danmark +45 40 57 37 07